Svak positiv test eller skyggestrek? *oppdatert med ny test*

Hvis jeg i det hele tatt er gravid og bruker terminkalkulator med siste mens får jeg 29.november, men tror egentlig jeg hadde litt senere eggløsning☺️

I dag var testen litt strekere og jeg synes den er mer rosa, så da er jeg vell gravid da?? ☺️ Legger ved bilde. Da håper jeg bare at dette går bra ☺️
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Spennende lesning:-) gratulerer med positiv test :-) er spent selv jeg nå...akkurat hatt eggløsning :-) Det er utrolig hva vi damer må igjennom :sour:

Imorgen skal den være enda litt sterkere ;) Du får komme inn på novemberforumet når du føler deg klar for det :) Glad på dine vegne ;)

Det var den siste testen jeg hadde Men skal kjøpe en digital og ta på søndag tenker eg ☺️ Hvis den er positiv og alt føles bra, så kommer eg inn på november forumet ☺️ *krysse fingrene*

[QUOTBaby2012+2015?, post: 18939187, member: 52132"]Ja det er litt av en følelsesmessig berg og dalbane. Lykke til[/QUOTE]
Takk for det og krysser fingrene:-)

Iforhold til el test og masse el smerter! Kan det ha noe å si at jeg går på pergo denne mnd? Jeg gikk på pergo for 2 mnd siden og da fikk jeg positiv test :)

Iforhold til el test og masse el smerter! Kan det ha noe å si at jeg går på pergo denne mnd? Jeg gikk på pergo for 2 mnd siden og da fikk jeg positiv test :)
Sorry!! Feil sted! Får ikke tatt det vekk :(

Back
Topp