Svak positiv test eller skyggestrek? *oppdatert med ny test*

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
image.jpg
image.jpg
Denne svake streken dukket opp på testen jeg tok i morges. Vet den er veldig svak, så synes det er vanskelig å se om det er rosa i den eller om den er grå. Streken kom opp før det var gått tre min, men synes den viste bedre når den hadde tørket. Hva tror dere? Er det en svak positiv test eller bare en skyggestrek? Erfaringer?

Vis vedlegget 108647 Vis vedlegget 108648 Denne svake streken dukket opp på testen jeg tok i morges. Vet den er veldig svak, så synes det er vanskelig å se om det er rosa i den eller om den er grå. Streken kom opp før det var gått tre min, men synes den viste bedre når den hadde tørket. Hva tror dere? Er det en svak positiv test eller bare en skyggestrek? Erfaringer?

Jeg ser streken! Så svak var den første positive testen jeg fikk også! :) Håper den er sterkere når du tester i morgen! Lykke til :D

Takk for svar alle sammen :) Ikm er i morgen, derfor synes jeg den var veldig svak. Vet at jeg pleier å ha litt sen eggløsning, så håper det er derfor. Tør verfall ikke å juble enda. Skal ta en ny test i morgen :)

Dyttet opp og la ut et nytt bilde av dagens test på en tråd jeg startet for noen dager siden :) ligner veldig på slik min så ut dagen før ikm, så jeg sier GRATULERER :)

Dyttet opp og la ut et nytt bilde av dagens test på en tråd jeg startet for noen dager siden :) ligner veldig på slik min så ut dagen før ikm, så jeg sier GRATULERER :)

Tusen takk for at du gjorde det ☺️ Såg litt likt ut, så krysser fingrene for at jeg også er gravid ☺️ Gratulerer så mye med ny spire i magen ☺️

Jeg ser rosa strek :)

Syntes den så fin og rosa ut! Den er sterkere enn den første testen jeg tok da jeg testet positivt! Våger meg til å si gratulerer jeg!

Føler puppene er blitt litt større, men ellers ingenting. Såå spent, men får klare å vente til i morgen med ny test :)

Samme har jeg + litt murringer :) Jeg tok en graviditetstest i vann for å se forskjell på den og den med svak strek, bare for å se at det var forskjell :) Masse lykke til :)

Samme har jeg + litt murringer :) Jeg tok en graviditetstest i vann for å se forskjell på den og den med svak strek, bare for å se at det var forskjell :) Masse lykke til :)

Takk ☺️ Når har du foreløpig termin da? Slutten av november?

Back
Topp