Svak positiv strimmeltest fra billige tester

Raskatte

Elsker forumet
Etter noen dage rmed negative tester, kom endelig en svak, svak positiv strek. Har hatt masse symptomer, så var rimelig sikker på at en spire var på vei. Symptomene har vært i over en uke, og er følgende: ekstremt kvalm hele døgnet, svimmel og trøtt, murringer mest i rygg, ømme bryster. Tar en clearblue digital for sikkerhets skyld imorgen før jeg flytter ordentlig over. Kommer nok til å være litt bekymret i dette svangerskapet, da forrige i desember endte i MA i uke 7, med på følgende utskraping. Håper spiren holder seg fast og at vi fåår blitt ordentlig kjent med hverandre!! Happy emoticon

Gratulerer og velkommen!;) Vi satser på at spirene klorer seg fast!!!:)

Lese for svar

Takk for det, ja det må vi satse på! Må jo bare tenke positivt!!

satser på at alt går fint denne gangen! Her skal vi ha det fint:-)

Ja,det skal vi:-) Blir koselig dette her fremover!! emoticon

hei kan eg spør hvor mye av streken du såg? Eg e i samme båt, Billigstrimmel med en svak svak posetiv men eg kjøpte en rfus test å tok noen dager ettepå å den ble negativ:( så ble ganske usikker om de er en grå eller rosa strek eg fikk nå. for starter å tro de ikke e noe pga de men mensen har ikke komtenda så får vel vente.

Litt vanskelig å svare, da jeg er håpløs på å tyde streker. Men så liksom svak svak strek i bakgrunnen, og spesielt godt når jeg vippet dne litt på siden. Kommer til å ta en clearblue digital imorgen, lettere å forholde seg til. Hvor langt i syklusen er du da?

Gratulerer så mye :D Jeg fikk også det i dag, men tørr ikke helt å slippe jubelen løs :/

Takk! Vi får ta en digital clearblue idag-slik at vi ser det svart på hvitt emoticon

Back
Topp