Svak positiv eller ikke ?

Håpløs

Andre møte med forumet
Testa idag med en clearblue test, den ple svakt pluss før tida hadde gått ut, men etter tida ble den negativ, men så titta jeg på den kun 10 min etter og da var det pluss igjen...Veldig sånn ultrasvakt...
Tok og demonterte testen for og se før jeg kasta den og da ser jeg pluss streken veldig tydelig, men streken er tynn...


Lurer veldig på om dette er bare tull, eller at det faktisk viser seg at jeg er gravid....Har ikke noe syklus og gå utifra, husker rett og slett ikke datoen for sist menstrasjon :/

Men vet at dette må være utrolig tidlig testing...


Noen som har vært borti dette elelr har noen formening... Tok bilde av testen men aner ikke ossen jeg legger det ut.... Helt ny her!

 
De er jo så og si 100% sikre, så om du har fått en positiv test, så er den nok det. Men har du testa positiv nå så har du enten termin i slutten av desember eller en av de første dagene i januar:)
 
Clearblue er kjent for å gi sytrådstreker, som kan tolkes som falsk positiv. Jeg har gått på den smellen selv noen ganger... Men det kan jo hende din er positiv, vanskelig å si. Ta en ny test, digitale tester er umulig å misforstå! :-)
 
Skulle jo tro du var gravid mener nå jeg...men er ikke ekspert..
 
Tok en ny test idag, og den ble helt lik...den ble litt bredere for så og bli tynn etter 5 min liksom... Men var brei i starten... Men nå ser den jo helt lik ut som den jeg tok igår...

Men hva er kjangsen for og få to tynne svake clearblu tester to dager på rad uten at det er noe da??

Huff blir gal jeg...Får ikke tak i slike digitale her jeg bor...har ikke tid til og få bestilt heller føler jeg...haha.... Kjøpe en nye i morra :P men vil nok prøve en annen type en clear blue... Ja aner ikke når jeg får termin men regner med det blir tidlig i januar..
 
Jeg har sluttet å stole på CB. Hadde en periode der jeg fikk 3 teste etter hverandre med sytrådstreker (med og uten skygge) og test nr 4 var helt blank. Alle testene ble tatt med noen dagers mellomrom. Var desverre den siste som stemte.. Men om jeg ikke var gravid så kan du være det :) Kan jo ikke bare være feil på disse testene heller mener jeg. Krysser fingrene for deg og håper at både jeg og du blir medlemmer av "januar 2013" ;)  
 
Back
Topp