Svak mens etter medisinsk abort?

Ellix

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Stjerneskuddene 2024
Hadde ein medisinsk abort for 4 veker sidan etter MA i veke 12. Blødningane gav seg etter ca 2 veker, men hatt spotting sidan. For tre dagar sidan begynte eg å blø igjen og det har sidan fortsatt veldig av og på. Blir ikkje klok på om det er mensen eller ikkjeo_O "All" info eg finn seier jo at første mens etter medisinsk abort er mykje kraftigare enn vanleg og kan vere veldig smertefull, men her er det altså motsatt. Fleire som hadde det slik? Usikker på om eg skal rekne det som første mens eller ikkje:wideyed:
 
Man kan oppleve både kraftigere og mer sparsom mens etter medisinsk abort, hos meg var den nok noe mer sparsom enn normalt. Men så raskt mens var overstått var jeg rett i normal syklus igjen :) Ville regnet som første mens og testet etter EL for å bekrefte at syklusen er oppe og går ;) Lykke til! :happy093.
 
Hadde medisinsk abort i tillegg til utskrapning. Fikk mensen ca 5 uker etter, startet med spotting et par dager før ordentlig blødning startet. Både mengde og smerter var helt vanlig, kanskje litt mer klumper enn normalt, men over etter 4 dager, som er det vanlige for meg.
 
Jeg fikk mensen nylig etter ma (tok provera og letrosol denne syklusen som jeg har erfaring med fra tidligere ). Jeg er nå på cd 10 og spotter/ litt rødt enda. Så dette har vært en veldig lang, men sparsom mensen. Håper blødningen gir seg snart!
 
Jeg fikk mensen nylig etter ma (tok provera og letrosol denne syklusen som jeg har erfaring med fra tidligere ). Jeg er nå på cd 10 og spotter/ litt rødt enda. Så dette har vært en veldig lang, men sparsom mensen. Håper blødningen gir seg snart!
Det tok seg opp, men no gir det seg jo ikkjeo_ODag 9 og ingen tegn til at eg snart er ferdig:shifty:
Blødde i to veker etter aborten, spotta i to veker og no mensen i over ei veke. Nok nu!
 
Så trist at du mistet:Heartred

Jeg opplevde en lett mens etter min første MA med påfølgende medisinsk abort. Den varte kun 4 dager i motsettning til 7 som er min normal. Som deg hadde jeg spotting av og på hele tiden fra blødningene etter aborten gav seg til jeg fikk det jeg regnet som mensen.
Ble gravid den perioden, men hadde en ny SA med påfølgende utskrapning. Etter utskrapningen fikk jeg mensen som varte i 5 dager, også denne mye mer sparsom en vanlig.

For å svare konkret på spørsmålet ditt: Ja, jeg tror du kan regne det som skjer nå som mensen. Se etter EL, som SilJ88 tipset om og lykke til:happy::Heartred
 
Back
Topp