Svak blødning

Lykke1

Blir kjent med forumet
Når jeg stod opp i dag tidlig så kom det litt blod på papiret. Friskt blod,men lite,kjenner også svaaake menssmerter...er 5+1 og er så redd for hva det betyr.. Var på do igjen nå og den ene gangen jeg tørka meg var det kun en svaksvak rosafarge, ellers ingenting.

Vet man kan blød litt tidlig i svangerskapet,men hvordan vet man hva som er normalt og hva som er sa?[emoji849] kjenner jeg er beskymret[emoji26]
 
Det skal nok være en relativt stor blødning for at det skal være en SA. Men skjønner du er bekymret. Har du nettopp hatt sex?
Ville prøvd å holde meg litt ekstra i ro idag.
 
Det skal nok være en relativt stor blødning for at det skal være en SA. Men skjønner du er bekymret. Har du nettopp hatt sex?
Ville prøvd å holde meg litt ekstra i ro idag.

Nei,har ikke det.. Skal holde meg i ro idag[emoji1303] Har snakket med legen min og han ønsket at jeg skulle ta blodprøver idag og mandag. Får svar på tirsdag,så det blir spennende.
 
Sender en klem![emoji173]️

Jeg blødde veldig mye, mer enn vanlig mens når jeg opplevde SA. Så dette kan være en uskyldig blødning?

Masse lykke til hos legen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Skjønner godt at du blir bekymret. Jeg hadde selv brun utflod idag så kjenner på bekymringene selv. Men det er ganske vanlig med litt småblødninger tidlig i svangerskapet. Veldig bra du får komme å ta blodprøver. Selvom det helt sikkert er en ufarlig blødning så er det jo godt å få det bekreftet med blodprøver [emoji846]
 
Jeg har aldri hatt en SA , men jeg har født to friske barn etter blødninger tidlig i svangerskap. Med førstemann var det litt rosa på papiret etter sex og også noen timer etter oppkast. Med andre mann hadde jeg en blødning da jeg skulle hatt mensen, den var såpass stor at jeg antok det var mensen. Hadde også mindre blødninger flere ganger før uke 10.
Jeg ble også bekymret, men som nevnt av andre tror jeg en SA fører med seg mye mer blod. Prøv å slapp av (enkelt å si, vanskelig å gjøre).
 
Nei,har ikke det.. Skal holde meg i ro idag[emoji1303] Har snakket med legen min og han ønsket at jeg skulle ta blodprøver idag og mandag. Får svar på tirsdag,så det blir spennende.
Godt at legen tar beskymringene på alvor. Krysser fingrene for at det bare er en liten uskyldig blødning
 
Takk for så gode svar alle sammen ❤ Fantastisk lege som skjønte beskymringen min,så det var godt. Ingen antydning til noe mer blod,heldigvis. Tror nok det er uskyldig ja, så prøver å slappe av og tenke positivt☺️
 
Jeg har hatt småblødninger i begynnelsen av alle svangerskapene mine! Den ene gangen fikk jeg no veldig smerte, og var sikker på det gikk galt! Men alt gikk greit!
Sender en stor klem til deg og håper det bare er en uskyldig blødning :Heartred
 
Back
Topp