Svak billigstrimmel

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jada... Måtte jo ta en billigstrimmel på gøy. Og den var super svak :( så nå er jeg redd for det verste.... Har jo fortsatt kvalme og ømme brystvorter... Skulle vært 8+1 i dag...

Jada... Måtte jo ta en billigstrimmel på gøy. Og den var super svak :( så nå er jeg redd for det verste.... Har jo fortsatt kvalme og ømme brystvorter... Skulle vært 8+1 i dag...
Samme gjorde jeg for noen uker siden.. Og var hos legen og fikk bekreftet hcg-nivået på 124.000 :D
Ta deg en blodprøve om du e skeptisk!
Har fått beskjed om at det kan være ulik mengde fargestoffer i slike strimler.. Ikke bekymre deg unødig!! <3

Skjønner ikke hvorfor det er så mange som tar prøver enda..hadde blitt kjempe stresset om jeg skulle gjort det og de ikke var like sterke som før;) alt er nok bra:)

Jeg må holde meg i tøylene for å ikke teste. Jeg har testa litt for mange ganger (bare fodi billigtestene ligger jo der..). Men det er som de andre sier, det er ulikt fargestoff i dem! Noen ganger blir de supersterke, mens andre er svake. Klapp magen din og hils på spira. Du er helt sikkert gravid fremdeles :)

Back
Topp