svaaak positiv test

countrygirl

Blir kjent med forumet
Jeg testet med strimmel fra billigetester og fikk svak svaaaak positiv test... [:)]Noen som har opplevd det samme og var gravide?klarer ikke helt å stole på den siden den er så svak. Men jeg hååper det stemmer. I så tilfelle blir terminen i mars[;)]. Får vente til i morgen og ta en ny test. IKM er i morgen...

Gratulerer [:)]
(Jeg fikk svaaaak positiv billigstrimmel test 2 dager før IKM. Tok en Cb digital samme dag som det stod Gravid på[:D])

Tror nok du kan stole på den[:D] Jeg tok en sånn billigstrimmel på mandag, og den var så svaaaaak at jeg bare såvidt så det hvis jeg holdt den opp mot lyset..

Og nå har jeg testa mi cb digital og det står GRAVID.. Pluss at jeg har testa med andre billigstrimler, som blir sterkere og sterkere[:D]

Så jeg sniker til ett gratulerer[:D][:D]

Jeg har bare testa med sånne billig strimler jeg og det var svakt til å begynne med, men det blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. [:D] Så gratulerer!! Du hører til her inne du også. [;)] 

selv om de er billige, så kan man stole på den. Gratulerer så mye og velkommen her!

Takk for svar jenter![:)] Tok en ny test, og den var litt sterkere, så da er jeg vel med i mars-gjengen! Hurra[:D][:D] Har ikke helt gått opp for meg dete her, men er selvfølgelig veldig glad[:D][:D]

Jeg og testet veldig svakt, nesten usynlig, to dager før ikm. Clearblue digital på mensdagen viste tydelig positivt svar :)

Har en CB digital liggende, skal ta den i morgen, er vel egentlig ikke nødvendig etter 4 positive strimmel-tester... (testoman[8|]) men tar den nok likevel...[;)] kjekt å se det svart på hvitt liksom.

Back
Topp