Svaaak positiv (?) test!

Ellise

Flørter med forumet
image.jpg Hei alle sammen :-) Denne gangen hadde jeg bestemt meg for ikke å teste meg, og heller bare vente å se om mensen dukka opp. Vel, igjen var jeg for nysgjerrig og kjøpte en test i dag. 3 dager før forventet mens. Jeg testet ikke med morgenurin. Etter ca et minutt dukket det opp en svaaak loddrett strek. Men den var så svak at jeg ikke tør å juble enda! Noen med erfaring? Det var forresten en clearblue blue test!

Synes du ser streken ganske så tydelig jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 71493 Hei alle sammen :-) Denne gangen hadde jeg bestemt meg for ikke å teste meg, og heller bare vente å se om mensen dukka opp. Vel, igjen var jeg for nysgjerrig og kjøpte en test i dag. 3 dager før forventet mens. Jeg testet ikke med morgenurin. Etter ca et minutt dukket det opp en svaaak loddrett strek. Men den var så svak at jeg ikke tør å juble enda! Noen med erfaring? Det var forresten en clearblue blue test!

Den er klart positiv den :-)

15 Mars 2015

Takk for svar!! Huff, nå kom tårene!! Kanskje jeg skal tørre å juble allikevel! Hurra!! gleder meg til å bli kjent med dere i april-gruppa

Ja, den er nok positiv, ja! :) Gratulerer så mye og velkommen til oss! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Den er absolutt ikke svak! Gratulerer :-)

6. April 2013
7. April 2015

Fin strek det der :) Gratulerer...

Gratulerer med positiv test :)

Gratulerer med positiv test!! :)

Gratulerer :)

Den første testen jeg tok var svakere enn det der, og jeg er gravid. Så den der er nok positiv ja :-D Gratulerer! <3

Aprilbaby❤️

Takk alle sammen! Samboeren min kjøpte en digital test i dag så vi skulle være sikre, den skulle tas på morgenurin i morgen, men jeg klarte ikke vente () og den lyste "gravid":smiley-angelic005:smiley-bounce013

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    842,7 KB · Visninger: 38
Vil si den er position! Gratulerer!!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp