Svaaaaak test :-O

Mars-boer

Flørter med forumet
Hei hei! Er ny her på forum, selv om jeg har vært aktiv leser her inne siden i oktober, da jeg fant ut jeg var gravid med Mailén.. Håper jeg gjør noe riktig iallefall :-) IKM i dag, tok en test fra billigtester igår som viste svak positiv, men det er ikke noe problem og se streken.. Var veldig usikker om den var gyldig siden den var svak, men tenkte siden jeg testa så sent på kvelden og har spist og drukket masse, kunne det være det.. Sambo vekket meg kl. 6 (!!) i morrest før han dro på jobb for han ville jeg skulle teste da (søøøøt ;-)), (jeg er sykemeldt for tiden..) Men til all forvirring var den enda svakere :-O tok en ny rundt klokka 11, og den er lik den i morrest.. Er jeg gravid eller ikke?? Streken er rosa, altså ikke grå eller hvit.. Men den er svak.. Og hvorfor er den svakere i dag? Livredd for SA etter alt vi har gått igjennom.. Håper noen kan hjelpe meg litt her :-)
 
Dytter litt på denne ;)
 
Hei! 
Jeg tok to tester for to dager siden, og to tester i går. Alle testene var strimmeltester fra billigetester. De var alle svake, men den første var mest tydelig og de etterpå følte jeg ble bare svakere og svakere. I dag tok en ny strimmel og testpinne fra billigetester, og ble skremt fordi strekene var veldig svake. Tok derfor en digital etterpå og kunne ta det med ro når den viste "gravid" emoticon

 
Takk for svar :) kanskje jeg må be sambo stikke på apoteket på vei hjem fra jobb å kjøpe en cb digital :) skulle lagt bilder ut av testene, men har ingen aning om hvordan jeg gjør det :-s men ble dine svakere andre dagen? Er det som bekymrer meg.. Er redd hcg-nivået synker.. :-/
 
De ble svakere ja. Håper på at det er normalt, siden det fortsatt er så tidlig. Om jeg ikke tar feil så har det vel ikke så mye å si hvor sterk streken er, så lenge den er der? Tror kanskje det er normalt at streken varierer litt :)

Er det ikke sånn at de digitale testene krever mer hcg enn de vanlige testene også da? :) 
Vil absolutt anbefale deg å ta en ja, så får du gravid/ikke gravid istedenfor å bli nervøs på grunn av svake streker :) 

Bare synsing her altså, men jeg liker å tenke at når vi først har fått positiv test så er vi gravide til det motsatte er bevist ved at mensen dukker opp ;)
 
Ja :) og etter alt jeg og sambo har vært igjennom synes jeg virkelig vi fortjener at det skal gå bra denne gangen :) tror jeg skal prøve å teste et par dager til nå, å se hva som skjer. Har nettopp fått et lass med tester fra billigtester, så har nokk og ta av ;) lykke til :-D Hvordan får du smileys btw?
 
Du må nok bare vente en dag eller helst to til og ta en ny test, er nok ingen fasitsvar på det dessverre.....mitt tips er å ta en digital test på lørdag, da får du klart svar.

Masse lykke til!
 
Ja, du får teste videre og håpe på det beste :)
Jeg krysser iallefall fingrene for at den digitale testen vil vise "gravid" til deg! emoticon
 
Takk jenter <3>
 
Jeg tror at du kan være gravid med en gutt.. har lest det på nettet en plass..da blir det svakere streken liksom..

 
Back
Topp