Sv.forgiftning

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Kan dere som har hatt det før fortelle litt om hvordan det utviklet seg?

Alle prøvene mine har vært fine hittil, men har i dag vært i ekkel form. Hodeverk, trykk i hodet, gyngende svimmelhetsfølelse og kvalme. Æsj. Er vel kanskje bare noe som forsvinner. Får legge meg og satse på bedre form i mårra :)

Jeg hadde begynnende sv.forgiftning. Fikk mye vann i kroppen, trang i øya, høyt bt, svimmel, vondt i hodet og utslag på urinprøve mener jeg å huske... Hvis du mistenker at du har det synes jeg du bør kontakte i hvertfall jordmora di og la hun vurdere det, evt. sende deg til sjekk på sykehuset.

Får ta en tur innom legen med en urinprøve om det ikke gir seg :)

Hos meg startet det med høyt blodtrykk, vann i kroppen og utslag på urinen.. Etter en ukes tid fikk jeg og hodepine, svimmel ( så stjerner)

Jeg har lagt på et stabilt blodtrykk, men det hadde nå økt litt. Hadde +1 på protein, men han var ikke bekymret enn så lenge. Skal tilbake på torsdag for ny måling. Kan det være vanlig at blodtrykket stiger litt mot slutten uten at det skal være sv.forgiftning?

Det kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning.. Men det kan også bare være litt høyt blodtrykk den ene dagen og tilfeldig utslag :)

Det kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning.. Men det kan også bare være litt høyt blodtrykk den ene dagen og tilfeldig utslag :)

Kan nok det. Var ikke så veldig høyt heller. Har lagt på 110/70 på alle kontrollene, men nå var det 130/90. Han ville uansett ha ny måling på torsdag for å sjekke om det er en utvikling, eller om det bare var tilfeldig. Fint at han passer på da. Liker legen min :)

Kan nok det. Var ikke så veldig høyt heller. Har lagt på 110/70 på alle kontrollene, men nå var det 130/90. Han ville uansett ha ny måling på torsdag for å sjekke om det er en utvikling, eller om det bare var tilfeldig. Fint at han passer på da. Liker legen min :)

Ja, det er veldig bra! :) Det er godt du blir tatt godt vare på! Viktig å følge opp, selv om det muligens ikke er noe :)

Back
Topp