Flere her med svangerskapdiabetes? Hva spiser dere som snacks, desserter? Har så lyst på noe søtt og jeg vil bake sjokoladekake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en del sukker og stivelse i gulrøtter også. Nøtter skal være med å stabilisere når man spiser karbohydrater har jeg lest.Har jeg lyst på noe søtt, så spiser jeg litt. Men i små mengder, og gjerne med en gulrot etter! Det hjelper, da tar ikke kroppen opp sukkeret like mye
Sent from my iPhone using BV Forum
Chiagrøt med kakaopulver vil jeg tro du kan spise. Blir som en variant av sjokoladepudding. Ciafrøene har jeg kjøpt på nettet, men du får de også på helsekost men da er de vesentlig dyrere.. En porsjon: 3 ss chiafrø, 3 dl vann 3 ss rått kakaopulver 1a ts vanlijepulver. Rør sammen alt og la stå i kjøleskapet over natta. Finnes også en variant med bær, melk og nøtter med litt honning oppi men vet ikke om du bør unngå honning.[/.
Vet du hvor mye karbohydrayer det er i chia? Honning er jo sukker så det kan umulig være særlig anbefalt..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan godt være, men det var det jeg fikk beskjed om av diabetessykepleierDet er en del sukker og stivelse i gulrøtter også. Nøtter skal være med å stabilisere når man spiser karbohydrater har jeg lest.
Sent from my iPhone using Tapatalk