Svøping

Sjarmtroll

Glad i forumet
Er det for sent å svøpe baby nå som hun er over 3 mnd? Svøpte henne i starten, men så kavet hun seg alltid ut av pleddet og så ikke lenger vitsen med å prøve lenger. Nå når jeg gjør det blir hun rasende. Burde jeg kanskje fortsatt å svøpe selv om hun kavet seg ut?

Svøper dere enda babyen deres?

Japp her e hon 4 månader neste uke og jag sveper hon , gör jah ikke de så slå hon sig i sömnen o så vaknar hon :)

Ja jeg bruker varmeteppe mitt det er så godkjent som svøpeteppe av lille mann:)

Du skal ikke svøpe en baby som er så stor og ikke vant til det :)

Svøpte hun på natten frem til det ble for varmt med både pledd og dyne :)

Er det for sent å svøpe baby nå som hun er over 3 mnd? Svøpte henne i starten, men så kavet hun seg alltid ut av pleddet og så ikke lenger vitsen med å prøve lenger. Nå når jeg gjør det blir hun rasende. Burde jeg kanskje fortsatt å svøpe selv om hun kavet seg ut?

Svøper dere enda babyen deres?
Jeg ville la være å svøpe hvis hun ikke trivdes med det :) og heller prøve å vugge , synge, stryke på magen :)

Vår har mislikt det fra dag en, så har egentlig ikke gjort det noe :) husker på sykehuset så gjorde jordmødre, og besteforeldrene hennes det - og min samboer rett bak som rettet opp og sa at sånn vil hun ikke ha det :-P oppmerksom far ! :)

Aldri gjort det med noen av barna. De har funni søvnen selv med andre metoder. Som kose og smokk.

Back
Topp