Svøping?

Føder aldri jeg tror jeg.. ;) Sliter litt følelsesmessig i dag faktisk!! Så syter der jeg kan syte.. :p So here it goes:
Selv 12 dager på overtid (med nr 3!!) er jeg så umoden at de satt inn ballong i dag. Den har ikke falt ut!! Så i morgen må jeg inn på sykehuset utpå dagen, og de begynner da med tabletter.. Tror jeg.. Har så dårlig samvittighet ovenfor de 2 barna jeg allerede har (orker ingenting med dem, og må skaffe barnevakter i alle retninger fordi jeg vil ha med mannen på sykehuset), så i dag har tårene sittet løst!! Og jeg gråter svært sjelden for å si det sånn.. Tøff avslutning på et svangerskap det her! Vet han kommer ut, men om det skjer ved fødsel er jeg temmelig usikker på..
UFF förstår att de e tuft på sluten men du er Flink og stark. Snart e du i mål. Lycka till idag . Klem till deg

Jeg kjøpte idag en "snooze swaddle" på Babycare. Fancy sak med en tynn madrass nærmest i bunnen, rede til hodet (for å forebygge flatt bakhode) og en hel masse borrelåser for å surre babyen fast inni teppeposen. Spent på om lillebror blir å godta den, og om han blir å sove noe bedre. :)

Jeg kjøpte idag en "snooze swaddle" på Babycare. Fancy sak med en tynn madrass nærmest i bunnen, rede til hodet (for å forebygge flatt bakhode) og en hel masse borrelåser for å surre babyen fast inni teppeposen. Spent på om lillebror blir å godta den, og om han blir å sove noe bedre. :)

Hvordan gikk det i natt? Sovet noe bedre?

Sjekker ut YouTube demo av den nå, den virker bra siden man kan ha armene ned, som vi fikk beskjed om av manuellterapeut at vår burde ha.
Vi har en fra ergobaby men det skal armene på brystet. Mini er så kavete at jeg får ikke armene inni "genseren" nesten og han bryter seg ut av vanlige tepper.

Din virker også veldig bra med at man kan beholde på under amming. Funker det i praksis?

Hvordan er str?

Vi har ergobaby small medium som han allerede er for lang for. Må evt kjøpe neste str

Last edited:
Sjekker ut YouTube demo av den nå, den virker bra siden man kan ha armene ned, som vi fikk beskjed om av manuellterapeut at vår burde ha.
Vi har en fra ergobaby men det skal armene på brystet. Mini er så kavete at jeg får ikke armene inni "genseren" nesten og han bryter seg ut av vanlige tepper.

Din virker også veldig bra med at man kan beholde på under amming. Funker det i praksis?
Lillebror klarte å bryte ut den ene armen da, men tror ikke jeg hadde strammet den nok. :P
Kan fint beholde den på under amming ja. :)

Back
Topp