Noen som har testa svøping for å roe den lille? Fungerte dette? Prøvd på lille her nå, virker som han liker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Yes eg er en av de som har gjort det me nr 2 og nå me nr 3. Både roar seg å sover længreAt jeg ikke har tenkt på det før! Lillegutt har sovet i 1 1/2 time i vogna inne nå, og får han aldri til å sove på dagtid ellers!
Jeg har kjøpt Swaddle Me poser som er bare helt geniale. Bruker dem om natta over pysjen, så sover frøkna 3-4 timer mellom måltidene
Jeg har kjøpt Swaddle Me poser som er bare helt geniale. Bruker dem om natta over pysjen, så sover frøkna 3-4 timer mellom måltidene
På ebayHvor kjøpte du det ?
Huvor köpte du de??Jeg har kjøpt Swaddle Me poser som er bare helt geniale. Bruker dem om natta over pysjen, så sover frøkna 3-4 timer mellom måltidene
Har du ikkje född enda?? Ka tid e det igangsetting??Gjort det med begge de første de første ukene, og har fungert så bra! Bruker helsepledd!
Tenkt å gjøre det med sistemann også (hvis han kommer ut av magen snart)!
Svarte på dette spørsmålet litt lenger oppe - på ebayHuvor köpte du de??
Føder aldri jeg tror jeg.. Sliter litt følelsesmessig i dag faktisk!! Så syter der jeg kan syte.. So here it goes:Har du ikkje född enda?? Ka tid e det igangsetting??