Svøping?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Noen som har testa svøping for å roe den lille? Fungerte dette? Prøvd på lille her nå, virker som han liker det :)

Ja, vi svøper mini inn i et lammeull-teppe hver kveld og legger han i krybba med dyne over, og han sover veldig godt og rolig :)

Lillemor og er roligere når hun er stramt tulla inn i et godt teppe :) på samme måte trives hun godt når man "knørver" henne litt godt sammen når man går å bærer eller bysser ;)

Lillebror liker å ligge tett, enten i teppe, bæresjal eller rede. Når han kaver mye på natta strammer jeg teppet rundt han og ofte roer han seg da, spesielt om jeg legger armene inni teppet. Han kaver veldig med armene når han er urolig og da roer han seg ikke sålenge armene fekter alle veier.

Jeg har kjøpt Swaddle Me poser som er bare helt geniale. Bruker dem om natta over pysjen, så sover frøkna 3-4 timer mellom måltidene :)

Gjort det med begge de første de første ukene, og har fungert så bra! Bruker helsepledd!
Tenkt å gjøre det med sistemann også (hvis han kommer ut av magen snart)! :)

Lillegutt har sovet i sin egen seng fra kl 00 til kl 04!! :) får mat av mannen nå så får vi se om han får sovet mer! *krysser fingrene* :)

Pakker babyen inn i teppe hver natt. Men ikkje kjeme stramt. Og hendene er ikkje inni. Kanskje ein av og til. Han sover greit uten og. Men tenker mest at han skal skille natt og dag på den måten. Legger han oppi Babynest i senga og. Så ligger godt der med dyna over seg.

Gjort det med begge de første de første ukene, og har fungert så bra! Bruker helsepledd!
Tenkt å gjøre det med sistemann også (hvis han kommer ut av magen snart)! :)
Har du ikkje född enda?? Ka tid e det igangsetting??

Har du ikkje född enda?? Ka tid e det igangsetting??
Føder aldri jeg tror jeg.. ;) Sliter litt følelsesmessig i dag faktisk!! Så syter der jeg kan syte.. :p So here it goes:
Selv 12 dager på overtid (med nr 3!!) er jeg så umoden at de satt inn ballong i dag. Den har ikke falt ut!! Så i morgen må jeg inn på sykehuset utpå dagen, og de begynner da med tabletter.. Tror jeg.. Har så dårlig samvittighet ovenfor de 2 barna jeg allerede har (orker ingenting med dem, og må skaffe barnevakter i alle retninger fordi jeg vil ha med mannen på sykehuset), så i dag har tårene sittet løst!! Og jeg gråter svært sjelden for å si det sånn.. Tøff avslutning på et svangerskap det her! Vet han kommer ut, men om det skjer ved fødsel er jeg temmelig usikker på..

Back
Topp