Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes jo veldig bra utDet var over all forventning, småen var så fornøyd og synes det var kjempegøy i vannet. Her er det ikke organisert babysvømming, men svømmehallen er åpent et tidspunkt kun for små barn slik at det blir rolige omgivelser når de skal svømme. Så var ingen instruktør e.l å 'hjelpe' oss, men vi prøvde oss litt fram og koste oss. Mye inntrykk og opplevelser for en liten pjokk. Hadde sørget for at han var uthvilt og mett når vi kom dit. Etterpå sloknet han med en gang vi kom hjem, orket nesten ikke spise før han sovnet
Hadde med meg to håndduker til småen og en til meg, tok med meg ene håndduken inn i hallen for å tulle han inn i når vi gikk opp av vannet så han ikke ble kald. Bilstolen hadde jeg med meg i dusjen og helt inn i svømmehallen. De hadde lagt ut yogamatter i garderoben til å legge ungene på imens vi voksne kledde oss, de som ikke hadde med bilstolen tok de også med inn i dusjen. Synes det var kjempegreit opplegg![]()
Hørtes bra ut! Jeg synes det er så vanskelig med organiserte aktiviteter etter klokkeslett (babysvømming, babysang, babykafe ol). Hun er helt uforutsigbar på soving og mat. Mat er ikke så farlig - kan jo amme overalt og tar som regel bare fem minutter. Men du kan banne på at hun sover når vi skal ut døra et visst klokkeslett. Og om jeg vekker henne er hun jo trøtt og sur og ikke mottakelig for stimuli. Storebroren var inni fast klokkeslett på soving i denne alderen - men sov jo da på formiddagen og nesten alle aktiviteter er i sovetiden. De fleste litt eldre babyer sover jo etter lunsj og alt er i 11-12 tiden. Vesla trenger også en lengre dupp (2-4 timer kun eventuelt avbrutt med amming) på formiddagen (selv om det er en periode som varier en gang mellom 8 og 14). Så er liksom ettermiddagen det er lett å gjøre noe. Men da skjer det ingenting og da er det lekestue med storebror og middag osv. Føler det er litt vanskelig å få kommet meg på noe. Lyst til å melde oss på babysvømming, men ser for meg å måtte vekke henne og ar hun bare griner og er trøtt i vannet. De gangene jeg kunne tenke meg å komme meg avgårde å gjøre noe så kan du banne på at hun sliter med å sovne og sove sammenhengende før sent. Flere som sliter med det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det funker ikke. Da har jeg en grinete sur unge! Alt gikk dritt i dag med sovingen og hele dagen ble dritt pga det. Hun sovnet nå utmattet i armene mine kl 19, pleier å legge seg 21. Fikk ikke bada eller byttet bleie eller noe. Ikke fikk hun ordentlig med mat før hun sovnet heller. Jeg låser meg ikke på klokkeslett, for som jeg skrev så er hun uforutsigbar. Hadde hun enda sovet til faste tider hadde det vært lett! Jeg er nødt til å styre alt ut fra når hun sover...og når hun sover kan jeg aldri forutsi. Så nei det funker ikke!Tenker at du må ikke låse deg så mye på rutiner og klokkeslett. Jeg gjorde det selv forrige gang. Denne gangen gjør jeg ting litt mer som det passer meg, vekker baby litt før vi skal på noe og gir mat. Føler ting er mye greiere denne gangen. Baby tar igjen det tapte litt senere på dagen og er stort sett fornøyd. Det kan jo være verdt det å gi det et forsøk for din egen del?
Det funker ikke. Da har jeg en grinete sur unge! Alt gikk dritt i dag med sovingen og hele dagen ble dritt pga det. Hun sovnet nå utmattet i armene mine kl 19, pleier å legge seg 21. Fikk ikke bada eller byttet bleie eller noe. Ikke fikk hun ordentlig med mat før hun sovnet heller. Jeg låser meg ikke på klokkeslett, for som jeg skrev så er hun uforutsigbar. Hadde hun enda sovet til faste tider hadde det vært lett! Jeg er nødt til å styre alt ut fra når hun sover...og når hun sover kan jeg aldri forutsi. Så nei det funker ikke!
Samme her. Hun er trøtt men vanskelig å få henne til å sove. Og nei jeg vekker heller ikke når hun endelig sover. Har gjort det et par ganger fordi vi måtte på sykehus eller hs til et bestemt klokkeslett og da har jeg en sur og grinete unge som er enda vanskeligere å få til å sove igjen og som ikke sovner tungt, bare våkner og er like grinete igjen. På morgenen er hun blid og hvis hun får sove en litt lengre dupp på formiddagen så er alt bra. Men sånn er jo jeg også, blir potte sur om jeg ikke får nok søvnHer er det samme greia, men problemet er at mini ikke vil sove på dagen.. Det krever ofte helteinnsats fra meg når han skal sove, og aldri i verden om jeg vekker han hvis han endelig sover!