Happiness36
Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hei, har noen tatt marsbabyen til vanlig svømmehall enda? De har barnebasseng, men jeg syns ikke det var veldig varmt i hallen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært i basseng med baby. Han er født helt i slutten av mars og litt over 4 mnd. Vi var i varmt barnebasseng og hallen vi var i var også nokså varm. Om vel en uke starter vi på babysvømming.Hei, har noen tatt marsbabyen til vanlig svømmehall enda? De har barnebasseng, men jeg syns ikke det var veldig varmt i hallen.
Vi var i svømmehallen i går. Brukte badebleie fra butikken her, veit ikke om de har samme i Norge, men mener det var 5 pakning med Libero. Han hadde badetruse oppå. Mener det finnes flergangs badetbleier på Babyshop? Ville ha kjøpt noe sånt om vi starta på noe fast.Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg
Vi har brukt både engangs og stoffbadebleier med storebror. Engangs i starten da vi ikke visste hvor mye svømming det ble. Hadde med engangs i reserve om han bæsjet..Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg
Vi har hatt lille med å bade i dyreparken badeland 2 ganger. Da var vi bare utendørs. Den ene gangen var det suksess og den andre gangen ble det for kaldt. Babyen sier klart i fra når han ikke synes det er noe greitHei, har noen tatt marsbabyen til vanlig svømmehall enda? De har barnebasseng, men jeg syns ikke det var veldig varmt i hallen.
Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg
Sniker..Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg
En sånn runde hadde vi også, med badetruse som liksom skal holde ting inne Bæsj over alt, og ungen var vel 2 år eller så, jeg var alene ned han i svømmehallen. Det var siste gang vi badet inne, jeg fikk litt skrekkHer må man ha på badetruse utenpå badebleien. Syns det er greit likevel, med slik babybadetruse man kan stramme skikkelig i lårene, for har opplevd at bæsjen bare siger ut av badebleien på største