Svømmehall med baby

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hei, har noen tatt marsbabyen til vanlig svømmehall enda? De har barnebasseng, men jeg syns ikke det var veldig varmt i hallen.
 
Hei, har noen tatt marsbabyen til vanlig svømmehall enda? De har barnebasseng, men jeg syns ikke det var veldig varmt i hallen.
Jeg har vært i basseng med baby. Han er født helt i slutten av mars og litt over 4 mnd. Vi var i varmt barnebasseng og hallen vi var i var også nokså varm. Om vel en uke starter vi på babysvømming.
 
Vi har vært i basseng mange ganger. Var i terapibassenget da. Godt og varmt for baby :D
 
Vi har også vært i basseng flere ganger og hun elsker det! Har meldt henne på svømmekurs nå:happy:
 
Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg :hilarious:
 
Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg :hilarious:
Vi var i svømmehallen i går. Brukte badebleie fra butikken her, veit ikke om de har samme i Norge, men mener det var 5 pakning med Libero. Han hadde badetruse oppå. Mener det finnes flergangs badetbleier på Babyshop? Ville ha kjøpt noe sånt om vi starta på noe fast.
 
Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg :hilarious:
Vi har brukt både engangs og stoffbadebleier med storebror. Engangs i starten da vi ikke visste hvor mye svømming det ble. Hadde med engangs i reserve om han bæsjet..
Kjøpte på Babyshop mens det var i byen, husker ikke merke. og reflex på barnas hus. Kjøpte vel også noe på kappahl da han var større.
 
Hei, har noen tatt marsbabyen til vanlig svømmehall enda? De har barnebasseng, men jeg syns ikke det var veldig varmt i hallen.
Vi har hatt lille med å bade i dyreparken badeland 2 ganger. Da var vi bare utendørs. Den ene gangen var det suksess og den andre gangen ble det for kaldt. Babyen sier klart i fra når han ikke synes det er noe greit :)
Har også vasket han i sjøen når han hadde bæsj langt oppover ryggen når vu var på stranda :rolleyes: DET var ikke ok for lille!
Ellers planlegger vi å gå litt innendørs i løpet av de neste 6 mnd.
Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg :hilarious:

Var på babysvømming med eldste, så håper å få det til med minsten og. Veldig gøy!
Jeg Bruker bare engangs nå når de vokser så raskt, bytter til stoff bleie når han er rundt 1 år :)
 
Har ikke vært i basseng ennå, men vi begynner på baby svømming om 2 uker! Dere som har vært på babysvømming hvilke badebleie bruker dere? Er badebleiene fra butikken ok å bruke? Eller bruker dere badetruse? Er Helt grønn på dette jeg :hilarious:
Sniker..

engangsbleier fra butikken er helt fint å bruke. Og vår svømmeinstruktør tipset meg om å tørke engangsbleia og bruke den en gang eller to til. Så slapp man kjøpe nye hele tiden.
 
Her man ha på badetruse utenpå badebleien. Syns det er greit likevel, med slik babybadetruse man kan stramme skikkelig i lårene, for har opplevd at bæsjen bare siger ut av badebleien på største:wacky:
 
Her man ha på badetruse utenpå badebleien. Syns det er greit likevel, med slik babybadetruse man kan stramme skikkelig i lårene, for har opplevd at bæsjen bare siger ut av badebleien på største:wacky:
En sånn runde hadde vi også, med badetruse som liksom skal holde ting inne :eek::eek: Bæsj over alt, og ungen var vel 2 år eller så, jeg var alene ned han i svømmehallen. Det var siste gang vi badet inne, jeg fikk litt skrekk :bored::hilarious:
 
Jeg begynner på babysvømming med vesla i morgen. I det bassenget vi skal så får vi utdelt badebleie når vi kommer.
 
Begynner på babysvømming om halvannen uke. Med forrige så sa de at de foretrakk av vi brukte badebukse på babyen, sånn med snøring rundt lårene. Funka fint, aldri hatt uhell. Har de fra polarn og pyret.
 
Vi var på babysvømming i dag. Jeg overlevde og smurfen digga det, selvom timen var midt i sovetiden hans. Han var våken fra 10.40 til 13.30 uten å klage en eneste gang:happy:
Utrolig hvor mye man engster seg for ting som går så fint:hilarious:
Babysvømmingen var i terapibasseng som er godt oppvarmet. Hun påpekte at vi måtte ha ungene i bevegelse i vannet, da det fort kunne bli kaldt for dem og at de fikk på håndkle med engang vi gikk opp av vannet.
Nå sover han som en stein (sovnet i bilen før vi kom ut av parkeringsplassen, og sov videre når jeg flyttet han til vogna når vi kom hjem):Heartblue
 
Back
Topp