Svær mage

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere med svær mage? Er andregangs, men ser jo ut som jeg er så langt på vei når jeg ser i speilet.
Symfysemålet er dog helt på streken :)

Stor mage her også.:) andregangsgravid jeg også. Sf mål vet jeg ikke, men tror jeg ligger ganske normalt ann. Kjenner livmoren litt under navlen.

.

Last edited:
c44bca81da5b2e313572329d6d9e2b8c
15+2 i dag, ganske svær ja. Men her er det jo to stykker :)

Ja, er bare en her, hehe. 18+6 idag.. Men jeg tror musklene etter førstemann er "litt" slappe,

Igang med uke 18, og fortsatt fint lite mage. Hvis man har sett meg før, hvis jeg har på meg ettersittende tøy og man ser skikkelig etter, da kan man nok se at det foregår noe. Men absolutt ingen babykul enda, ser vel mest ut som jeg har fått litt ekstra svai i ryggen.

Er førstegangs gravid i uke 16+5 og er kjempe stor, svigermor spør om det er to barnebarn hun får? Er en ganske liten jente på 172 høy og 50 kg, så nå som magen vises vises den ordentlig mye :P Synes det er skikkelig stas :shy:

Jeg er 2gangs. Dette bilde er fra 17+1, så her går det seinere enn jeg hadde forventa... ikke hadde jeg spesielt liten mage da jeg skulle ha storesøster heller så regner med magen kommer som et knips over natten snart

Vedlegg

• 1433536521298.jpg
    1433536521298.jpg
    30,8 KB · Visninger: 44
Igang med uke 18, og fortsatt fint lite mage. Hvis man har sett meg før, hvis jeg har på meg ettersittende tøy og man ser skikkelig etter, da kan man nok se at det foregår noe. Men absolutt ingen babykul enda, ser vel mest ut som jeg har fått litt ekstra svai i ryggen.
Er samme her - men ironisk nok tror jeg hele tiden at det er mer synlig enn det egentlig er :P

Back
Topp