Suzuki Grand Vitara 05-

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Jah, bildilemmaet mitt fortsetter

Såehh, noen som har denne? Lurer mest på plassen i den. Trenger plass til en duovogn og et bilsete i alle fall, helst et bakovendt skal jeg tenke fremover en stund. Og helst litt til

Mamma og pappa har den som heter Grand Vitara XL7, det er kanskje ikke heeeelt samme bilen? Fra 2006.. Uansett - den bilen er god å kjøre i, god å sitte i og har god bagasjeplass :) mener å huske at baksetene kan skyves litt bakover sånn at beinplassen blir litt bedre :) 

Det er grei plass til Maxi Cosi sete med base, og til ekstrasetet vårt nå - et bakovervendt Britax Two Way Elite. Tror nok at Besafen også skulle fått plass, men da  hadde det nok kanskje blitt litt trangt om beinplassen for den som sitter på passasjersida. En annen ting er at setene er ganske høyt oppe, så om du ikke er den største personen som vandrer rundt, vil du slite litt med å løfte babysetet inn og ut av bilen :) Med mine 162cm synes jeg det var i høyeste laget, så for min del kunne jeg ikke hatt den typen bil som familiebil. Det er også litt tungt å løfte inn ei stor vogn i bagasjerommet av samme grunnen, men det kommer jo helt an på åssen vogn du velger :)

Vi har en Suzuki xl 7 Grand vitara. Den er den største 4 hjulstrekken. Den har god plass til barnevogn og utsyr. Vi prøvde også vanlig 4 hjuls trekkere og vi endte opp med xl 7 da denne hadde best plass. Lykke til i bil valgetVi prøvde den bilen dere lurte på, liten plass bak i til vogn og kofferter....

Back
Topp