Angelica89
Elsker forumet
ler... :P[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Kassika*
ORIGINAL: carinasverden
Jeg har en ny lvl 80 blood elf hunter, på talnivarr[:D]
Vil du anse deg selv som "normal" eller litt rar?[8D][:D]
ORIGINAL: Jamp
Å hjelp, hva er det? Broren min bruker visst ganske mye tid på wow.
veldig rar[:D] Men gaming ser jeg ikke som unormalt. jeg er ikke på noen måte avhengi. jeg begynte rett og slett fordi kjæresten min gamer, så jeg ville dele det med han. dessuten så spiller alle vennene mine og deres kjørester har begynt å spille, så vi spiller sammen og har det morsomt. vi lar det selvsagt ikke gå utover ting som skal bli gjort eller tid bort fra pcen. Jeg bruker mer til her enn på wow liksom[:)]
folk prøver å komme med erstattere til wow, deriblant conan (lagd av nordmenn) barmareren, lotro (lord og the rings online) osv. men av mmrpg spill er wow fortsatt THE ONE and ONLY![;)]
Hva står mmrpg for?
veldig rar[:D] Men gaming ser jeg ikke som unormalt. jeg er ikke på noen måte avhengi. jeg begynte rett og slett fordi kjæresten min gamer, så jeg ville dele det med han. dessuten så spiller alle vennene mine og deres kjørester har begynt å spille, så vi spiller sammen og har det morsomt. vi lar det selvsagt ikke gå utover ting som skal bli gjort eller tid bort fra pcen. Jeg bruker mer til her enn på wow liksom[:)]
Hihi.. Kjenner folk som spiller det, men aldri selv. Hørt man blir avhengig[8D]
folk prøver å komme med erstattere til wow, deriblant conan (lagd av nordmenn) barmareren, lotro (lord og the rings online) osv. men av mmrpg spill er wow fortsatt THE ONE and ONLY![;)]
Hva står mmrpg for?
spill hvor man har en avatar (og spiller med andre ekte mennesker på internett)[8D]
Hva står mmrpg for?
spill hvor man har en avatar (og spiller med andre ekte mennesker på internett)[8D]
Ja, det visste jeg egentlig, men jeg tenkte på forkortelsen
ORIGINAL: mine gull
klarer fint 100 her[:D][:D]