SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ler... :P[:D]

ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: carinasverden

Jeg har en ny lvl 80 blood elf hunter, på talnivarr[:D]

Vil du anse deg selv som "normal" eller litt rar?[8D][:D]

veldig rar[:D] Men gaming ser jeg ikke som unormalt. jeg er ikke på noen måte avhengi. jeg begynte rett og slett fordi kjæresten min gamer, så jeg ville dele det med han. dessuten så spiller alle vennene mine og deres kjørester har begynt å spille, så vi spiller sammen og har det morsomt. vi lar det selvsagt ikke gå utover ting som skal bli gjort eller tid bort fra pcen. Jeg bruker mer til her enn på wow liksom[:)]

Å hjelp, hva er det? Broren min bruker visst ganske mye tid på wow.

idag har jeg rukket å lese litt over et kapittel i ringenes herre (de to tårnene)

etterpå skal jeg lese slutten av harry potter og føniksordenen[8D]

folk prøver å komme med erstattere til wow, deriblant conan (lagd av nordmenn) barmareren, lotro (lord og the rings online) osv. men av mmrpg spill er wow fortsatt THE ONE and ONLY![;)]

Hva står mmrpg for?

Vært hos tannlegen idag,og borret et STORT hull......

ORIGINAL: Angelica89

Sorry jenter! Skrev helt feil :P ler..

Du daaaaa!!!!

[:D]

ORIGINAL: Jamp

Å hjelp, hva er det? Broren min bruker visst ganske mye tid på wow.

haha. level 80 blodalv, jeger på en server med vennene mine, den serveren heter talnivarr. var det klarerer+ husker jeg ble drittsur på vennnene mine og henrik når de brukte wow uttrykk før, derfor måtte jeg bare lære hva det betydde[8D]

veldig rar[:D] Men gaming ser jeg ikke som unormalt. jeg er ikke på noen måte avhengi. jeg begynte rett og slett fordi kjæresten min gamer, så jeg ville dele det med han. dessuten så spiller alle vennene mine og deres kjørester har begynt å spille, så vi spiller sammen og har det morsomt. vi lar det selvsagt ikke gå utover ting som skal bli gjort eller tid bort fra pcen. Jeg bruker mer til her enn på wow liksom[:)]

Hihi.. Kjenner folk som spiller det, men aldri selv. Hørt man blir avhengig[8D]

ORIGINAL: Trekløver

Vært hos tannlegen idag,og borret et STORT hull......
[/quote

liker ikke. får angst bare ved tanken

folk prøver å komme med erstattere til wow, deriblant conan (lagd av nordmenn) barmareren, lotro (lord og the rings online) osv. men av mmrpg spill er wow fortsatt THE ONE and ONLY![;)]

Hva står mmrpg for?

spill hvor man har en avatar (og spiller med andre ekte mennesker på internett)[8D]

jeg må si jeg er ganske flau over å ha skrevet ett innlegg på Juli ! ;P

etterpå skal jeg lese slutten av harry potter og føniksordenen[8D]

Hehe, jenta di sover mye ja! Har kjøpt den siste til Ken Follett i dag. Er den mursteinen! Lurer på når jeg skal få lest den. Måtte slutta å skrive tull her da...

Hihi.. Kjenner folk som spiller det, men aldri selv. Hørt man blir avhengig[8D]

de som blir avhengi er de som har mer liv i spillet enn utenfor. det er jo ikke rart at de blir avhengi når de ikke har noe ordentlig utenfor. Jeg er ikke avhengi. tar like lett en dag bort fra wow som en dag uten tv[8D] men det er morro tidsfordriv og avslapning[:)]

Hva står mmrpg for?

spill hvor man har en avatar (og spiller med andre ekte mennesker på internett)[8D]

Ja, det visste jeg egentlig, men jeg tenkte på forkortelsen

Hva står mmrpg for?

Ja, det visste jeg egentlig, men jeg tenkte på forkortelsen

Kan sikkert google det, men da blir det jo ikke innlegg her! [:D]

ORIGINAL: mine gull

klarer fint 100  her[:D][:D]

Back
Topp