SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

God natt alle sammen <3
 
God morgen:)
 
Goood morgen!!
 
[:D]
 
ORIGINAL: klinkekulen

God morgen ja [:D] Endelig helg!
Ingrid var våken fra 03.20-04.40, sov til 05.36 og da var det ikke snakk om å sove mer! Bah! Hun er forkjølet da, og har fått en ny tann, så HÅPER det er det som er grunnen [;)]

Ønsker alle en fin dag, og helg [:D]

Og, jeg har kun fått inn ett bidrag til fotokonkurransen [&o][:(]

 
Huff, slitsomt når de holder på slik, krysser fingrene for at det var tanna som plager ho, og at natten som kommer blir helt fin igjen:) Angelica bare tuller om dagene,- og nettene;) Håper de j**** tennene kommer snart;)
 
OI, skal se om jeg finner et bilde senere, tiden løper litt fra meg om dagene[&o]
 
Ha en fin dag og helg du også søta<3
 
Nææh så søtt! Lillegutt står og ser på drømmehagen og hoppedanser når hinkelpinkel hoppedanser.
 
ORIGINAL: Vilnus

Nææh så søtt! Lillegutt står og ser på drømmehagen og hoppedanser når hinkelpinkel hoppedanser.

 
hihi. så søt;)
 
De er så søte når de danser:D
 
 
Kvalmen kommer snikende [:'(][8|]
 
ORIGINAL: solisolden

Kvalmen kommer snikende [:'(][8|]


Åhhh, håper det går fort over <3
 
Har ikke tenkt på det enda, men vil ha noe godt! Også vil jeg ha cola og potetgull ;p
 
Da har jeg nettopp bestilt ferien til Trondheim. Skal være der i nesten 3 uker, huff, blir tungt å være så lenge borte fra Lars :/ Men han skal jobbe så sykt mye at det hadde blitt verre å være hjemme...
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

Da har jeg nettopp bestilt ferien til Trondheim. Skal være der i nesten 3 uker, huff, blir tungt å være så lenge borte fra Lars :/ Men han skal jobbe så sykt mye at det hadde blitt verre å være hjemme...


Ja, hadde du vært hjemme hadde det sikkert blitt mer ensomt. Du får vel litt avlastning hjemme i Trondheim innimellom, også kan du GLEDE deg til du ser din kjære igjen [:D]


Jaaa :D Også sparer vi penger siden jeg slipper å kjøpe mat og slikt i Trondheim ;p
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

Har ikke tenkt på det enda, men vil ha noe godt! Også vil jeg ha cola og potetgull ;p


Tihi, glad i det saaaalte du ja ;p


Jupp, vises på kroppen også ;p
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

Har ikke tenkt på det enda, men vil ha noe godt! Også vil jeg ha cola og potetgull ;p


Tihi, glad i det saaaalte du ja ;p


Jupp, vises på kroppen også ;p


Åh? Hvordan? *treige-meg*


Potetgull er fett, og derfor har jeg masse fett på kroppen :p
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

Har ikke tenkt på det enda, men vil ha noe godt! Også vil jeg ha cola og potetgull ;p


Tihi, glad i det saaaalte du ja ;p


Jupp, vises på kroppen også ;p


Åh? Hvordan? *treige-meg*


Potetgull er fett, og derfor har jeg masse fett på kroppen :p


Dustemikkel! Du er så pen atte! [:)][:)] Verre med meg som er glad i det søte....[&o]


Tror dessverre det er like ille :/
 
ORIGINAL: kattekvinna

Ka med meg då klinkis og lillebebis, som elsker både salt og søtt?!?!?!?!?![8|][8|][8|][8|][8|]


Du er fortapt [:-]
 
Norske talenter er moro det.. men åpne østers? [8|]
 
Back
Topp