SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

vi har vært på fyllinga i dag vi, godt å bli kvitt litt papp og diverse som sto i hjørnet og samla støv[:D]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: frøken plaske

Har fått barnehageplass[:D] i en barnehage som er åpen fra 5-23, så jeg slipper å jakte på ny jobb. HURRA[:D]


Åj, det var lenge åpent! Så herlig da ;D


er helt strålende, for alle de andre åpner 7 og da måtte en av oss ha kommet altfor sent på jobb 2-3 ganger i uka... Hadde nok ikke vært så populært i lengden[8D]
 
hihi...knøtte er så morsom[:D] nå sitter han og "synger" mens han slår en liten grønn kloss i veggen...hihi...
 
lurer på om man skal lage seg en liten kopp kaffe???
 
gleeeedeeeer meg til kjæresten min kommer hjem igjen på lørdag, det er ikke helt det samme uten han her[8|]
 
skriver og skriver[:D]
 
ORIGINAL: frøken plaske

hihi...knøtte er så morsom[:D] nå sitter han og "synger" mens han slår en liten grønn kloss i veggen...hihi...


og nå krabber han frem og tilbake gjennom romdeleren vår mens han ler godt for seg selv..hihi...[:D]
 
skriver og skriver
 
 




Sånn! Nå ble det mange her[:D]
 
Fra noen få steg til flere og flere; nå er lillegutt begynt å gå. Må støtte litt ennå (når han mister balansen), men det er nok bare dager igjen til han går fullstendig uten. [:D]
 
ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: frøken plaske

Har fått barnehageplass[:D] i en barnehage som er åpen fra 5-23, så jeg slipper å jakte på ny jobb. HURRA[:D]


Åj, det var lenge åpent! Så herlig da ;D


er helt strålende, for alle de andre åpner 7 og da måtte en av oss ha kommet altfor sent på jobb 2-3 ganger i uka... Hadde nok ikke vært så populært i lengden[8D]


Viste ikke at en barnehage hadde så lang åpningstid jeg ;p Perfekt for de som har kveldsjobbing også da :)
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: frøken plaske

Har fått barnehageplass[:D] i en barnehage som er åpen fra 5-23, så jeg slipper å jakte på ny jobb. HURRA[:D]


Åj, det var lenge åpent! Så herlig da ;D


er helt strålende, for alle de andre åpner 7 og da måtte en av oss ha kommet altfor sent på jobb 2-3 ganger i uka... Hadde nok ikke vært så populært i lengden[8D]


Viste ikke at en barnehage hadde så lang åpningstid jeg ;p Perfekt for de som har kveldsjobbing også da :)


visste ikke selv jeg før i forrige uke, fikk heldigvis gjort om søknaden[:D]
 
ORIGINAL: Vilnus

Fra noen få steg til flere og flere; nå er lillegutt begynt å gå. Må støtte litt ennå (når han mister balansen), men det er nok bare dager igjen til han går fullstendig uten. [:D]


Så gøy[:D]
 
stille her i dag ja[8|]
 
ORIGINAL: Vilnus

Fra noen få steg til flere og flere; nå er lillegutt begynt å gå. Må støtte litt ennå (når han mister balansen), men det er nok bare dager igjen til han går fullstendig uten. [:D]



Så flink [:D]
 
 
 
 
Back
Topp