SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Vi skal gå en tur i det fine været og ellers bare slappe av [:D]

`God morgen! Her var det lenge siden jeg hadde bidratt. [:-]

Vi har sovetr til kvart på ti i dag vi! [8D] Snuppa har riktignok vært veldig mye våken i natt, så vi trengte det vel begge to. Men nå lurer jeg på hvordan døgnrytmen blir gitt. Og vi som skal i bursdagsselskap i dag og alt!

Hun pleier jo å sove en times tid i ti-elleve tida. Vi skal i selskap kl ett, så hun kommer til å sovne da tenker jeg. Hehe, jaja.. [8D]

Må ha tak i vogna da, som står hos svigermor.

Alternativ 1: Få svigermor til å komme hit med vogna

Alternativ 2: Gå bort til svigermor med snuppelupp i bæresele

Har spist lapper til frokost i dag, mmmm... Slankekur? Ups, det var det jeg skulle drive med ja. Er vel lov å skeie ut litt i helgen...

Dessuten er jeg og snuppa hjemme alene for mannen har dratt til Barcelona den sniken!

Lurer på hva som gikk av Elsa i natt. Hun skreik og skreik. Er ikke vant med slikt jeg. Tyìsk at det skulle skje når mannen ikke er her.

Hun har jo vært litt urolig i det siste siden hun har fått fire tenner på en gang! Men nå er jo de nesten ute, så skulle ikke tro det var det. [8|]

Jaja, her sitter jeg og prater med meg selv. [8D] Er vel på tide å hoppe i dusjen. Ønsker dere alle en strålende søndag!

Koselig å prate med seg selv innimellom da [8D]

[:)] koser meg i sofaen 

ORIGINAL: solisolden

Hvordan er formen i dag da? [8D]

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: solisolden

Hvordan er formen i dag da? [8D]

Den e fin! :D Men kjøreturen hjem fra Bryne var ekstra lang i dag  (2,5 time) [8D] Men så moro det var å treffe de søte jentene [:)][:)][:)]

Back
Topp