SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Gooood mooooorgen!!!!

god morgen [:D]

oppe kl 6 vi, skal bare gi J litt grøt så skal vi legge oss igjen.

samboer sover..hans tur idag[8D]

goood morgen :) her sto vi opp klokka sju..har nettopp spist frokost og sjokoladekake til dessert :) hehe...svigermor kom i går,og hadde med seg verdens beste sjokoladekake..ei heil langpanne...hjeelp :)

Her var det morgen kl 6 [&:]

Go morgen [:)] Her har vi ligget i sengen å dratt oss til 8 herligt [:)] Snuppa fikk en flaske melk 5.30 å sovnet igjen mens broreman har vert på rommet sitt å lekt med lego. Dette er sjeldent kost i hjemmet vårt!! Nå står scones i ovnen å egg koker så vi skal ha en herlig frokost på en herlig dag[:D]
Solå skinne å eg glede meg masse te å gå ut på byn me bv snuppene i kveld[:)][:)]

ORIGINAL: solisolden

Her var det morgen kl 6 [&:]

huff..det er brutalt..skjer sånn ca en gang i uka her også..forrige lørdag våkna hun halv seks..da hadde gubben nettopp lagt seg.. :) jeg gav henne til han og så var han oppe med henne i to timer,før jeg tok over og han fikk legge seg :)

God morn alle sammen ;D

titteeeiii

I dag fikk jeg høre på gamlehjemmet at det var synd på Angelica fordi jeg lot henne gå med støtte, og spille piano. Når hun gikk med støtte ødela jeg hoftene hennes, og når hun spilte piano ødela jeg hodet hennes:P

ORIGINAL: FrøkenH

I dag fikk jeg høre på gamlehjemmet at det var synd på Angelica fordi jeg lot henne gå med støtte, og spille piano. Når hun gikk med støtte ødela jeg hoftene hennes, og når hun spilte piano ødela jeg hodet hennes:P

Hahaha! Ja stakkars Angelica [8D]

[:D]

Back
Topp