SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: solisolden

Gudd mårnings! I dag starta dagen 05.30 [&:]

Good moooorning!! Det var jammen tidlig!!
 
ORIGINAL: kattekvinna

I natt holdt Vesla Onemanshow fra 23-04.30.
Fy f*****n så trøtt eg er!!!!

ohh, pyton med sånne netter[:'(] håper hun sover litt mer i dag da, så du får slappet av litt og ladet opp litt energi!
 
go morgen ladys :) I dag ska me høre på eventyrstunden på bibloteket. Broremann e hjemma fra bhg (plannlegging) å så bake boller me vaniljekrem inni. Rett å slett bare kose oss [:)]
 
ja da får jeg vell prøve å finne et nr til if og til hurtigruta carglass, så jeg får fiksa ruta på bilen i løpet av dagen
gruer meg litt til hvor mye det kommer til å koste[&:]
 
God morgen jenter. I dag skal vi til byen og handle litt diverse og etterpå på pilates.

Håper dere får en super dag!
 
ORIGINAL: Rapunsel

ja da får jeg vell prøve å finne et nr til if og til hurtigruta carglass, så jeg får fiksa ruta på bilen i løpet av dagen
gruer meg litt til hvor mye det kommer til å koste[&:]


Du har vel forsikring? Vi betalte egenandel på 2000,- då vi skifta ruta vår....
 
God morgen alle sammen<3
I dag er jeg innmari trøtt *gjesp*
 
puuh for ei natt..her har vesla våkna maaange ganger..enten mangler smokken eller så griner hu for noe..å drømmer..e veldig gøy å sparke av dyne oxo! så litt trøtt idag ja..
 
Jeg gruer eg til første trilleturen for og få vesla til og sove i dag, for har virkelig ikke lyst i dag:P
I dag kunne jeg tenkt meg og ligge på sofaen og bare slappet av
 
ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: Rapunsel

ja da får jeg vell prøve å finne et nr til if og til hurtigruta carglass, så jeg får fiksa ruta på bilen i løpet av dagen
gruer meg litt til hvor mye det kommer til å koste[&:]


Du har vel forsikring? Vi betalte egenandel på 2000,- då vi skifta ruta vår....

ja, håper det blir maks 2000kr!
 
God morn alle vakringer <3

Her har det vært ei slitsom natt for Lars, jeg har greid å smitte han med det jeg hadde i London, så i natt har han flydd på dass stakkars :/ Heldigvis sov Oliver til 9, så da fikk vi litt ekstra søvn alle tre :D

Sitter og koser meg med eksamenspugginga nå, skal starte for fult kl 10, må bare våkne ordentlig først :p

Ja Hege, der sa du noe, hva skal jeg ha på Oliver på julaften? :o
 
ORIGINAL: mine gull

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: baby i magen2

ORIGINAL: mine gull

jaaaaa fikk tak i lilla hårband i dag, til prinsessen min


ååååååååååååååå kor kor kor??????


Jaa, kor?? Finner bare rosa jeg..eller sånn med alle-slags-farger på.

name it på kvadrat, hadde og svart. ( med sløyfe på )[:D][:D]

ååå så irriterende da, eg som var der på lørdag, tenkte ikkje på å se etter hårbånd der[:-]
 
[:D]
 
stakars Johanne har fått så mange tenner på kort tid nå.. 4 oppe på 5 dager!!
og hu sover sååå dårlig om natta nå!
jeg er TRØØØØT!!
 
Nydelig julekjole klinkekulen!
Pappa'n min har kjøpt julekjole til Therese Antonie i USA, må legge ut skrytebilde av den også etterpå!
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

Jeg lurer veldig på hva jeg skal ha på Angelica på julaften




Kanskje du har sett det før, men denne skal Ingrid ha [;)] Fikk den i posten igår, skikkelig søt, litt sånn puff under skjørtet [:)] Ikke sikkert du liker den da..men bare sånn til inspirasjon [;)]


Du må prøve den på, ta bilde og sende inn til fotokonken! [:D]
 
Får jo skikkelig julestemning av å se på God morgen Norge i dag!! har vokst opp med Hanne Krogh på jule kassett, så det varmer ekstra å høre henne synge julesanger
 
Kjempe fin kjole klinkekulen ;D

Noen med gutter som vil legge ut?
 
Back
Topp