SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

må jo klare 700 innlegg i kveld ja![:)]
 
Har vært oppe og amma Elsa. Er dødssliten. Tror jeg må gå å legge meg jeg også... (Og det skjer aldri så tidlig!)
 
Ole Dole Doff
Kinkeliane koff
Kinkeliane birkebane
Ole Dole Doff
 
nei, nå ska jeg sette på en maskin med klær.
Gjør jo ikke annet enn å vaske og vaske klær[&:]
 
Jeg burde virkelig gå og legge meg, men får meg liksom ikke til og gjøre det:/
 
Kjenner til det med vaskemaskina ja!

Natta jenter!
 
Jeg skal bake pai nå tenkte jeg. Skal ha den med på barseltreff i morra og feire at vi har kjøpt oss hus
 
*Kose seg på sofaen med chips*
 
ORIGINAL: FrøkenH

nå sitter jeg og pumper meg, øve på flaske i morgen i gjen og var tomt i fryseren[8D]


Har jeg gjort og[:)] prøve avent med tut nr 3.... Krysser fingre...
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: FrøkenH

nå sitter jeg og pumper meg, øve på flaske i morgen i gjen og var tomt i fryseren[8D]


Har jeg gjort og[:)] prøve avent med tut nr 3.... Krysser fingre...

 
jeg skal prøve dr. brown med tut 3.
eller, mamma skal prøve gi, meg blir ho bare sinna på..[:D]
 
Jeg har bretta klær[:)]

ser ut som om vi klarer 700 innlegg ikveld[:D]
 
ORIGINAL: klinkekulen

Jaaaja..jeg får hjelpe til med et innlegg da, sånn at dere kan komme dere til sengs før midnatt [8D] Jeg må sitte her å vente på at vaskemaskinen skal gjøre seg ferdig..deretter skal jeg dusje før senga kaller [;)]


har du noen morsomme bilder idag også?? Ler meg ihjel hver gang du legger ut[;)]
 
ORIGINAL: Stella10

ORIGINAL: klinkekulen

Jaaaja..jeg får hjelpe til med et innlegg da, sånn at dere kan komme dere til sengs før midnatt [8D] Jeg må sitte her å vente på at vaskemaskinen skal gjøre seg ferdig..deretter skal jeg dusje før senga kaller [;)]


har du noen morsomme bilder idag også?? Ler meg ihjel hver gang du legger ut[;)]


Gleder meg til å se jeg og, nå venter dusjen!
 
Har vært på babysvømming med Vienna, det var så kos :) Hun er så flink til å dykke [:D] Men kjipt at mammen er syk [:'(]
 
ORIGINAL: FrøkenH

Jeg må innmari tisse, men orker ikke reise meg:P


Jeg også!
 
 
Back
Topp