SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Fekk vondt av pelle stakkars [:o]


ååå fikk lyst på kake nå.
 
ORIGINAL: Rapunsel

ORIGINAL: ToSmå2010

Oi oi.. God kake[:D] 
Kan jeg få ett stykke??

bare å komme, det er mere kake igjen!!

 
*er på vei*
 
åååå nei, maen kom nettopp hjem fra jobb å lurte på koffer vognå sto ute. Eg hadde helt glemt den ud å nå e den kliss våt, hadde sef ikkje regntrekke på....hb den e tørka te imårrå når me ska gå tur me barsel gjengen.....d e så typisk meg!
 
ORIGINAL: Minsa*

åååå nei, maen kom nettopp hjem fra jobb å lurte på koffer vognå sto ute. Eg hadde helt glemt den ud å nå e den kliss våt, hadde sef ikkje regntrekke på....hb den e tørka te imårrå når me ska gå tur me barsel gjengen.....d e så typisk meg!

been there, done that[8|]
 
Enda ett innlegg ja[8D]
 
ORIGINAL: Minsa*

Fekk vondt av pelle stakkars [:o]


ååå fikk lyst på kake nå.

sign denne[:D]
 
står me panikken å føne imårrå tidlig!
 
Fy for ett monster jeg blir av de p pillene jeg går på altså
 
Men legen nekter å gi meg noe annet før jeg har gått på de i 3 mnd[>:]
Blir jo sliten av meg selv..
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: Minsa*

åååå nei, maen kom nettopp hjem fra jobb å lurte på koffer vognå sto ute. Eg hadde helt glemt den ud å nå e den kliss våt, hadde sef ikkje regntrekke på....hb den e tørka te imårrå når me ska gå tur me barsel gjengen.....d e så typisk meg!


Åoff..den e kjibe! Håbe an tørke ja! Viss ikkje e d fram med føneren [8D]


haha, ja fram med føneren[:D]
 
sitter og snakker i med min søster[:D]
 
får over 600 innlegg idag[:D] Lett som bare det!!![8D]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

Hotell Cæsar..
Og ikveld er det jo unge mødre[:D]


ja, det hadde jeg glemt[:-]
 
Ette eg leste inlegge ditt on bolla klinkekulen så fekk eg au drit lyst på bolla, lige før eg lage ein bolledeig nå, men det e vell litt i det seinaste lage å bjunna på ein bolle deig nå.. *sutre*

Får vell laga ein imåra då[:D][:D]
 
vi klarer vel å få rekorden, eller hva? =)
 
Her sitter jeg, med minsta på fanget, sover... Får gå opp å legge henne[:D] sambo har akkurat lagt *snart toåringen* vår[:)]

Sá må jeg på butikken å handle...... Haff, kjedelig når det nesten er ti kalde ute!! Brrrrrr... Men må innom 7 eleven å ha cookies!! Fikk så lyst på det når jeg så den deilige kaka.... Yummy[8D]
 
 
 
Hvis noen lurer, så har jeg altså ingenting å gjøre ikveld[8|]
Derfor setter jeg meg virkelig inn i dette[8D][8D][:D]
 
Back
Topp