SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Lagd stekt ris og spist meg mett[:D]
 
39 daga igjen te selveste JULAFTA..[;)][;)]
 
Nåen som e flinke hobbykakebakere??
Som har bestillt ting inne på cacas.no?
 
Hmmm... [8|]
 
huff, stakkars lita... Gooooood bedringsklem sendes til deg Carina mor[:)]
ORIGINAL: carinasverden

har vært syk de site dagene jeg[:(] våknet natt til lørdag og spydde mye og har vært så utrolig slapp etter det[&:]
 
Jeg tenke å bestille meg sånne sprøytetupper:http://www.cacas.no/Produkt/2104-7778
har bare ikke fått ut fingeren å gjort det enda. hadde egentlig et lite håp om å komme meg opå cacasbutikken i oslo, for å se om de hadde salg der, men tror ikke det blir gjort med det første, så derfor bør jeg vell bestille det på nettet nå som det er salg!!
ORIGINAL: Jannekarin

Nåen som e flinke hobbykakebakere??
Som har bestillt ting inne på cacas.no?
 
ORIGINAL: Stella10

ORIGINAL: ToSmå2010

*spennende med home & away* [&o]


JA var spennedes[:D]


Veldig!![:D]
 
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Jeg fikk endelig lille til og duppe litt !! har bare hatt en dupp i dag han.. så blir sikkert så han legger seg litt senere..Men den duppen, den trengtes !
 
ORIGINAL: klinkekulen


(tatt fra Google)

*LER*


haahaahahah, : vi fortsetter turen etter en liten pause !! hahaha
 
ORIGINAL: klinkekulen


(tatt fra Google)

*LER*


 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lenam90

ORIGINAL: klinkekulen


(tatt fra Google)

*LER*


haahaahahah, : vi fortsetter turen etter en liten pause !! hahaha


Haha, ja ikke sant :p Se ansiktsuttrykket på hun som sitter forran, med det brune krøllete håret! HAHA!



HAHAHAH XD Ser litt småsjokka ut ja :P
 
ORIGINAL: lenam90






 
Angelica har en hilsen til dere alle (legg merke til at hun skrev bv (babyverden) først, hun er såå smart):
 
bv bhbj vybuµµµµ                                0020iimm                    ,32
 
æå
ææ     
 
Stella har hatt besøk idag[:D]
 
SE SÅ FLINK JEG ER[:D] øver og øver på krabbing[8D]
 
ORIGINAL: FrøkenH

Angelica har en hilsen til dere alle (legg merke til at hun skrev bv (babyverden) først, hun er såå smart):

bv bhbj vybuµµµµ                                0020iimm                    ,32

æå
ææ     


ordentli geni [8|][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: FrøkenH

Angelica har en hilsen til dere alle (legg merke til at hun skrev bv (babyverden) først, hun er såå smart):

bv bhbj vybuµµµµ                                0020iimm                    ,32

æå
ææ     



ihnupo0u9ssssssssssssssssssssssssssssssb vvbjoolkjhghjkløæ'
452

Lucas Andrè svarer :)
 
ORIGINAL: klinkekulen


(tatt fra Google)

*LER*

 
Back
Topp