SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Jippi, det er ikke mye! Gleder du deg til jul? Jeg fikk nemlig julefølelsen i dag![:D][:D]
 
ORIGINAL: Rapunsel

ååå[&:][&:] jeg har blitt hektet på et spill på internett, klarer jo ikke å slutte å spille. Noen som har prøvd mahjong?


Ja, men er en stund siden nå! Artig det, blir vanskeligere jo mer trøtt man er[8D]
 
Det var brann i boligblokken og på taket sto brunetten, rødtoppen og blondinen og skrek etter hjelp. På bakken sto brannmenn klare med et teppe mellom seg.
Brunetten skulle hoppe først, men i det hun hoppet fjernet brannmennene teppet, slik at hun for rett i bakken!
Rødtoppen var neste som skulle hoppe, men brannmennene fjernet teppet også denne gangen, og samme tragiske hendelse gjentok seg.

Nå var det blondinens tur til å hoppe.
– Jeg stoler ikke noe på dere. Legg teppet ned på bakken og gå noen meter vekk, så skal jeg hoppe.
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: Rapunsel

ååå[&:][&:] jeg har blitt hektet på et spill på internett, klarer jo ikke å slutte å spille. Noen som har prøvd mahjong?


Ja, men er en stund siden nå! Artig det, blir vanskeligere jo mer trøtt man er[8D]

http://www.freegames.ws/games/boardgames/mahjong/freemahjong.htm legger ut link jeg, tilfelle noen vil prøve, hehe!
 
4. Linje, nr 1, høyre side
 
ORIGINAL: *Kassika*

Jippi, det er ikke mye! Gleder du deg til jul? Jeg fikk nemlig julefølelsen i dag![:D][:D]


Ja gleder meg masse til jul. Første julen til lille snuppa, blir bra det[:D]
Men har ikke fått noe julefølelse ennå:( det kommer vel snart[;)]
 
ORIGINAL: Rapunsel

ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: Rapunsel

ååå[&:][&:] jeg har blitt hektet på et spill på internett, klarer jo ikke å slutte å spille. Noen som har prøvd mahjong?


Ja, men er en stund siden nå! Artig det, blir vanskeligere jo mer trøtt man er[8D]

http://www.freegames.ws/games/boardgames/mahjong/freemahjong.htm legger ut link jeg, tilfelle noen vil prøve, hehe!


Haha takk, kjenner at jeg ikke bør titte der nå[8D] zzzzz
 
hmm, fantastisk dårlig film på FEM. kan være pga at jeg ikke følger med helt?[:o]
 
ORIGINAL: Stella10

ORIGINAL: *Kassika*

Jippi, det er ikke mye! Gleder du deg til jul? Jeg fikk nemlig julefølelsen i dag![:D][:D]


Ja gleder meg masse til jul. Første julen til lille snuppa, blir bra det[:D]
Men har ikke fått noe julefølelse ennå:( det kommer vel snart[;)]


Trilla tur i snøen, så ei ri på hest på jordet, hørte en fin julesang når jeg kom inn igjen, knitring i peisen, gode jentene mine som alltid er verdens beste for meg, klart jeg fikk følelsen! [:)]
gleder meg til å pakke inn gaver, sende mætti julekort, spise pinnekjøtt og ribbe, tenne lys, se glade ansikter idet de åpner pakkene, og få litt selv[:D] komme hjem etter julekvelden med en hel del ekstra og en god lykkefølelse idet jeg tar på meg nye flanellspysjen og ulltøfla og kryper under pleddet sammen med pojken[;)]
 
sitter med Mahjong nå jeg[:'(] Skulle jo legge meg snart...
 
der har me 400 innlegg[:D]
 
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: Stella10

ORIGINAL: *Kassika*

Jippi, det er ikke mye! Gleder du deg til jul? Jeg fikk nemlig julefølelsen i dag![:D][:D]


Ja gleder meg masse til jul. Første julen til lille snuppa, blir bra det[:D]
Men har ikke fått noe julefølelse ennå:( det kommer vel snart[;)]


Trilla tur i snøen, så ei ri på hest på jordet, hørte en fin julesang når jeg kom inn igjen, knitring i peisen, gode jentene mine som alltid er verdens beste for meg, klart jeg fikk følelsen! [:)]
gleder meg til å pakke inn gaver, sende mætti julekort, spise pinnekjøtt og ribbe, tenne lys, se glade ansikter idet de åpner pakkene, og få litt selv[:D] komme hjem etter julekvelden med en hel del ekstra og en god lykkefølelse idet jeg tar på meg nye flanellspysjen og ulltøfla og kryper under pleddet sammen med pojken[;)]

om jeg ikke hadde julestemning fra før så hadde jeg i allefall fått det nå!! virkelig bra beskrivelse *Kassika*[;)] ååå gleder meg til juuul!
 
ORIGINAL: Stella10




 
ORIGINAL: Rapunsel

ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: Stella10

ORIGINAL: *Kassika*

Jippi, det er ikke mye! Gleder du deg til jul? Jeg fikk nemlig julefølelsen i dag![:D][:D]


Ja gleder meg masse til jul. Første julen til lille snuppa, blir bra det[:D]
Men har ikke fått noe julefølelse ennå:( det kommer vel snart[;)]


Trilla tur i snøen, så ei ri på hest på jordet, hørte en fin julesang når jeg kom inn igjen, knitring i peisen, gode jentene mine som alltid er verdens beste for meg, klart jeg fikk følelsen! [:)]
gleder meg til å pakke inn gaver, sende mætti julekort, spise pinnekjøtt og ribbe, tenne lys, se glade ansikter idet de åpner pakkene, og få litt selv[:D] komme hjem etter julekvelden med en hel del ekstra og en god lykkefølelse idet jeg tar på meg nye flanellspysjen og ulltøfla og kryper under pleddet sammen med pojken[;)]

om jeg ikke hadde julestemning fra før så hadde jeg i allefall fått det nå!! virkelig bra beskrivelse *Kassika*[;)] ååå gleder meg til juuul!



Jaaa bra:)) [:D][:)] også 3nøtter til askepott[:D] med sylte, lefse og julebrus til [8D]
 
Da fant jeg senga, med en stk lys våken og blid baby....


Go natt søte dere<3
 
nei nå er det natta her også! nattinatta alle sammen, sov godt og drøm søtt!!
 
GOD NATT SØTE DERE ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Æsj. Er så kjedelig å gå å legge seg[:-] men nå går jeg..... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Tuttiplutti plotta, Lotta satt på potta.
En plopp i do, så kom det ikke no'
tuttiplutti plotta, Lotta satt på potta
 
Back
Topp