Suuuulten!!

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Flere enn meg som er sulten HELE TIDEN? Jeg synes bare jeg leser om alle som sliter med å få i seg mat. Jeg kan seriøst spise hver halvtime nå. Tror det er pga av at jeg er litt kvalm, og det eneste som hjelper er mat. Må virkelig tenke over hva jeg putter i kjeften, for er det slik i mange uker, så vet jeg ikke hvor dette skal ende.

:laughing025

Jeg er også sulten hele tida og spiser hver time. Men orker ikke store måltider. Nå sitter jeg på bensinstasjonen og venter på en pomfri fordi jeg var så desp på mat på vei hjem fra jobb :p

Jeg også er sulten hele tiden. Sliter ikke så mye med kvalme, men noen dager er ille... Veldig rart for forrige graviditet var jeg kvalm HELE tiden til uke 14, fikk nesten ikke i meg noe... Så er så rart å være i relativt fin form og Sulten Hehe... Kjenner jeg må være forsiktig jeg og..

Sånn har jeg det og! Vanligvis går det fint med frokost, lunsj, middag og kanskje litt brødskiver etter trening, mens nå gafler jeg i meg annenhver time. Ikke orker jeg å bevege meg noe særlig heller, så må seriøst ta tak snart :P

Føler jeg spiser som en hest og er like sulten igjen maks to timer etterpå...

Signerer denne:rolleyes:

Jeg har vært veldig sulten, veldig mett og kvalm... alt på samme tid, men det er litt bedre nå. Uderlig følelse. Sist var jeg mest veldig sulten.

Spiser hele tiden jeg også. Må liksom putte noe i munnen hele tia. Har kjøpt meg litt drops for å ikke spise for mye for da kommer det bare opp igjen [emoji28]

Ja, jeg er også sulten hele tiden. Heldigvis orker jeg ikke så mye mat hver gang, så totalt sett tror jeg ikke at jeg spiser mye mer enn før. :)

Konstant sulten! Gått opp tre kilo som følge av det og.... huff! Prøver å være flink, men har mistet all selvkontroll disse ukene [emoji28] skjerpings!

Sulten hele tiden her også! Er på toppen av det hele skikkelig matlei så vanskelig å finne noe å spise

Back
Topp