SUUULTEN!!

Frustrertkone

Andre møte med forumet
Jeg kjenner jeg er ekstremt mer sulten nå. Noen flere som har dette?
Spiser dere til dere er mette? hva spiser dere da?

kaloriinntaket blir jo da veldig mye større enn hva uttaket er.. og de sier at du trenger kun 1 eple extra om dagen først trimester...

Jeg hadde akkurat det samme, men det har blitt overskygget litt av kvalmen nå..
Jeg spiser mye mer enn før, men jeg var veldig dårlig på å spise nok før, så prøver å passe litt på at jeg får i meg nok kalorier [:)]
Jeg har ikke spist så mye godteri før heller, men nå spiser jeg så å si ingenting, kun hvis jeg er på besøk, spiser frukt istedet. Drikker bare vann, et glass melk og et glass appelsinjuice.
pluss at jeg spiser mye fisk og magert kjøtt [:)]

Oj, dette ble litt langt! [:D]

Men hvis du er mye sulten prøv å ha tilgang på mye god frukt, eller gulrøtter e.l. [;)]

jeg kjenner jeg er utrolig sulten bare en liten stund etter at jeg har spist.. irriterende[:@]

ORIGINAL: lillespire10

jeg kjenner jeg er utrolig sulten bare en liten stund etter at jeg har spist.. irriterende[:@]

samma her!men eg prøve å begrensa meg å spise ein del frukt i stedet[:D]frukt e barra sunt uansett sjøl om det står 1 frukt ekstra 1.trimester.men d e vel i tillegg t normalt 6 måltider kvar dag så du egentligt ska spisa sjøl om du kje e gravid.d e eg lite flinke t.glømme mellommåltidene.så spis frukt å grønt du=)yoghurt o=)

Back
Topp