Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver du og amme stadig vekk eller pumper og gir kun på flaske? Mini er fem dager og får kun morsmelk på flaske. Skulle ønske jeg fikk til og amme, er allerede lei av koke og vaske utstyr.Smokk pga suttebehov her ogjeg får ikke til å amme så jeg pumper. Når hun drikker fra flaske så går det mye fortere enn ved amming , derfor dekkes ikke suttebehovet helt
![]()
Prøver du og amme stadig vekk eller pumper og gir kun på flaske? Mini er fem dager og får kun morsmelk på flaske. Skulle ønske jeg fikk til og amme, er allerede lei av koke og vaske utstyr.
Her var det det samme en periode. Har du prøvd Multi Mam kompresser? Fantastiske!Min lille får mat fra flaske, pupp og prøver å gi henne sutt når behovene er der. Jeg klarer bare å amme på ene brystet foreløpig da bryst nummer to er så sårt at jeg har kjøttsår, og vil ikke at mini skal sutte i seg "kjøtt". Så jeg pumper det ene brystet og ammer fra det andre, frem til det ene brystet gror, fant fort ut at å gi morsmelken jeg pumper på kopp blir ekstremt mye gris og tar veldig lang tid. Har ikke merket noe til at flaskematingen påvirker ammingen, frøkna vil helst ikke ha smokk så vi tar oss helder VELDIG god tid ved amming og koser oss med detsmokk er veldig kjekt når vi er på besøk og suttebehovet slår til og vi rett å slett ikke har så god tid til amming
![]()
Her var det det samme en periode. Har du prøvd Multi Mam kompresser? Fantastiske!
Samme her.Mini her har er sugebehov som jeg ikke klarer å dekke med amming, så her er det smokk. Men ventet til vi hadde fått til ammingen ordentlig, som anbefalt![]()
Hmm nei, takk for tipset !Her var det det samme en periode. Har du prøvd Multi Mam kompresser? Fantastiske!