Sutt/smokk

Jeg hørte på all jordmødrene og ventet til ammingen var godt igang. Da var det for sent!!!:( hun tar den aldri, og har enormt suttebehov. Prøve seg på Totten en stund men nå er de liksom hele hånden eller begge. Så tror det bare er den naturlige utforskningen av hendene nå. Jaja slipper å vende henne av da:P

Jeg hørte på all jordmødrene og ventet til ammingen var godt igang. Da var det for sent!!!:( hun tar den aldri, og har enormt suttebehov. Prøve seg på Totten en stund men nå er de liksom hele hånden eller begge. Så tror det bare er den naturlige utforskningen av hendene nå. Jaja slipper å vende henne av da:P
Fikk høre det samme, men prøvde meg med smokk når hun var 2-3uker. Og det gikk et par ganger. Og så nektet hun helt!! Men nå tar hun den

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Akkurat sånn er det for oss også Lille hemlighet.

Så bra det det går bedre for dere Caroline.Jeg ventet også i ca 3 uker. Hadde gitt opp, da det bare ble vanskeligere. Dro i butikken å kjøpte avent smokker nå, også prøver jeg litt til

Akkurat sånn er det for oss også Lille hemlighet.

Så bra det det går bedre for dere Caroline.Jeg ventet også i ca 3 uker. Hadde gitt opp, da det bare ble vanskeligere. Dro i butikken å kjøpte avent smokker nå, også prøver jeg litt til
Prøvet fortsatt og har alltid med en smokk men hun har att den kanskje 4 ganger iløpet av snart 4 mnd:P hvis vi får et barn til vil jeg nok begynne med smokk tidligere. For hun suger på dyne/koseklut isteden nå

Han tar den stortsett.. hadde ek favoritt i bynnelsen.. men bo virke d som han bare vill ha mam sine.. de han likte i bynnelsen spytte han rett ut no ;-)

Back
Topp