Sutt/smokk

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Dåkker som har tenkt bruke det eller e bynt...
Når bynne dåkker?
Her e lillebror 4daga å æ vil helst vente... men han har ett enormt suttebehov!
Sambo kokte å prøvde sutten i dag bare litt for å prøve.. men æ e så redd d ska gå ut over amminga..

Jeg tenkte som deg og ventet til ammingen gikk bra, men nå angrer jeg litt på at jeg ventet så lenge for hun nekter å ta den:(

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

har det samme som dere. min er 6 dager gammel og har enormt mye sugebehov. driver og venter md smokken, men vet ikke helt hvor lenge man skal vente

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi brukte smokk fra dag 2 :) ho her hadde enormt sutte behov! Har ikkje hatt noe problem med amminga :)

Stolt 4 barns Mor <3

Han fikk faktisk samme kveld ( ble født 11.06) og det har aldri gått utover amminga. Det hjalp på suttebehovet hans derimot <3

• Lilleskatt 020913 •

Han fikk faktisk samme kveld ( ble født 11.06) og det har aldri gått utover amminga. Det hjalp på suttebehovet hans derimot <3

• Lilleskatt 020913 •

Han begynte igår (3 dager gammel) men får bare i god tid før han skal spise så han ikke sliter seg ut med smokkesuging

Fikk beskjed om å vente til amming var oppe og gikk. Her er frøken 15dager og vil ikke ha smokk

Hun begynte med smokk 3. dag, men bruker den stort sett bare etter måltid når hun sliter med å sovne. (om hun våkner etter å ha spist og ikke faller til ro igjen)

Jeg tenkte som deg og ventet til ammingen gikk bra, men nå angrer jeg litt på at jeg ventet så lenge for hun nekter å ta den:(

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Det e akkurat den opplevelsen vi sitt igjen med m nr en..vi venta t ho va 2-3uke... da va sutt bare å glemme..

Vi gir litt innimellom no vest han nettop har spist å våkne igjen å bare vill puppe igjen t han sovne...
Puppe liksom i to sek eller bare ligg å tulle fordi det kommer melk som han egentlig ikkje vill ha mercav ;-)

Fra fem dager, funket fint det.

Hvordaner det med smokkebruken nå? Har det gått seg til?

Her gikk det litt i starten, men nå er det helt uaktuelt. Han brekker seg med en gang. Men kosekluter er veldig trøst, favoritten er gulpeklutene:-)

Her begynte me når han var 2 veker. Er veldig gla i den på dagtid når han skal sove. Om natta er han stort sett ikkje interessert. Prater litt med seg sjølv noen minutter, så sovner han... :)

Her varierer det veldig. . Npen ganger er smokken topp, andre ganger er det hånden eller ingenting:)

Back
Topp