sutring

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som har unga som ligg å sutre dra dæm står opp t dæm går å lægg sæ igjenn?

æ kan itj gå på do uten at hu bynnje å æ kan egentlig ingenting bortsett fra å sitt å hold i ho eller ligg atme ho hele tia[&:]
bli så lei av den konstante sutringa så orke itj å færra nån plass å sånne ting.

har det ganske likt men hu kan leke litt på gulve. Men går vi feks til byen, så sover hun kansje en halvtime i vognå, og blir utolmodig og gråter vist hun sitter i den lengre enn 20 min i våken tilstand. Itilegg såver hun bare en time, halvannen til sammen fordelt på 3 hviler om dagen...

Min også har dager innimellom der jeg holder på åå bli gal!! Men det er i små perioder bare, så kan han ligge for seg selv ei stund igjen. Ikke slutt å dra ut! Jeg har erfaring med at på slike dager er det beste man kan gjøre å dra ut på tur. Da får han noe annet enn det kjedelige trynet mitt å se på, og det er som regel skikelig moro!! :)

Hei :)
Litj pia mi hadde en periode meg med mye sutring.Økt der etter litt med grøt og frukt i løpet av dagen.
Også prøvde å gi mer drikke :)
Hun er blitt mye mer selvstendig til tider, men av til er hun sutetet nå også, men da er ho enten trøtt, mageknip eller andre småting..
Hva me tenner??

Back
Topp