Sutrete og klengete unger

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Flere som har fått merke dette? Jeg må være med han på gulvet hele tiden eller bære rundt på han. Ellers er det konstant sutring og hyling. I tillegg har han blitt så mammadalt at ikke engang pappaen er bra nok lenger. Trodde det skulle bli bedre når han begynte å gå, men neida.
 
Høres kjent ut ;) Både på ettåringen og 4åringen [emoji23] Brukte 2 timer på å brette en ikeapose med tøy idag mellom survingen fordi mamma ikke satt pal på gulvet [emoji23]
 
Her er det også en del surving, spesielt på ettermiddagene hvor jeg har vært på jobb hele dagen. Merker det er bedre i helgene når vi har hele dagen sammen og kan ta ting i vårt eget tempo
 
Helt ekstremt mammadalt om dagen. Har hatt feber de siste par dagene, og da har han bare ville bli bært, sitte på fanget, kose og lese bok.
Pappaen er grei bittelitt, ogsp er det surving etter meg igjen.

Jeg sverger fortsatt til bæresjal for å få gjort ting altså :D
 
Helt ekstremt mammadalt om dagen. Har hatt feber de siste par dagene, og da har han bare ville bli bært, sitte på fanget, kose og lese bok.
Pappaen er grei bittelitt, ogsp er det surving etter meg igjen.

Jeg sverger fortsatt til bæresjal for å få gjort ting altså :D

Bæresjal <3 mini på rygg redder livet
 
Helt ekstremt mammadalt om dagen. Har hatt feber de siste par dagene, og da har han bare ville bli bært, sitte på fanget, kose og lese bok.
Pappaen er grei bittelitt, ogsp er det surving etter meg igjen.

Jeg sverger fortsatt til bæresjal for å få gjort ting altså :D
Kjenner jeg angrer på at jeg solgte bæresjalet. Ny runde med sykdom nå og det er så tungt å bære han i natt hvis han våkner:arghh:
 
Ja virkelig! Skjønner ikke hvordan folk gjør det når de lager mat feks uten?

Sitter i høystol ved siden av og drar ting ut av den barnevennlige skuffen eller sitter på hofta [emoji4] min hadde blitt krakilsk om jeg hadde satt han i et sjal eller sele [emoji29] eldstemann ble bært i sjal i en evighet, lillebror nekter [emoji51]
 
Kjenner jeg angrer på at jeg solgte bæresjalet. Ny runde med sykdom nå og det er så tungt å bære han i natt hvis han våkner:arghh:
Kjøp deg ett toddlervennlig sjal. Blir å være kjekt å ha når man skal steder og de blir slitne/vanskelig å ha med å gjøre også.
 
Sitter i høystol ved siden av og drar ting ut av den barnevennlige skuffen eller sitter på hofta [emoji4] min hadde blitt krakilsk om jeg hadde satt han i et sjal eller sele [emoji29] eldstemann ble bært i sjal i en evighet, lillebror nekter [emoji51]
Jeg får litt klager mens vi sjaler opp av og til, men roer seg raskt når han er på plass.
All beundring for de som får til å bære mye på hofta. Jeg blir så gåen i arma av det!
 
Jeg får litt klager mens vi sjaler opp av og til, men roer seg raskt når han er på plass.
All beundring for de som får til å bære mye på hofta. Jeg blir så gåen i arma av det!

Fått ganske grei muskel i høyrearma [emoji23] men ja, blir ganske gåen av det.
 
Back
Topp