sutrete i varmen

Lene Jeanette

Flørter med forumet
Gutten min blir utroli sutrete i varmen oxo e det slik at han blir så tørst at jeg må amme dobbelt så mye menne no har jeg begynt å prøve å gi han litt vann , så ikkje ut som han likte det så veldig godt men det er blitt bedre ettervert.. prøver meg litt framover[;)]
noen andre som blir det ? 

Likte ikke vann her heller... I denne varmen har jeg kledt han kun i bleie eller bare en body, og så sover han med et helseteppe - ikke dyne. Ammer hver annen time nå i varmen og det er jo ganske slitsomt ja! Men hva gjør man når han ikke vil ha vann? Jeg har ikke lyst å gi morsmelkerstatning heller. Det er godt vi har en kjølig kjeller altså. oppholder oss mye der! 

samme her .. liker ikkje kle for mye på han.. på helsestasjonen sa de at han hele kroppen burde vere dekket menne han blir altfor varm då.. ja slit med ammingen i varmen .. hehe..

Bruk de rådene fra helsestasjonen som du vil. Jeg bruker ikke lue på sønnen min når han ligger nedi vogna. Jeg passer jo på at han ikke får trekk på seg. Har gått bra til nå. Ikke vært syk en eneste gang! Andre råd jeg har hørt er at man skal kle babyen som man ville kledd seg selv i varmen!

sabine har nesten ikke hatt på seg lue i det hele tatt i finværet hun men jeg holder henne jo unna sola går nesten bare i bleie og koser seg med det å jeg gir litt vann spurte lgen på 6 ukers kontrollen å han sa gi henne til hun selv sier stopp... [:D]

Jeg gir frøkna vann, hu sier ifra om hu ikke vil ha. Angående klær så har vi sluttet med lue (kun hvis det blåser kraftig). Hu er stortsett i bleie eller noen lette korte bodyer/kjoler. Må si jeg ikke ser poenget med å pakke henne inn, når hu ikke er i sola. Det er tross alt temmelig varmt om dagen..

Back
Topp