Sutresutre...

Det er ikke lett alle dager nei ;)
Ta tidlig kveld, bedre dag i morgen venter, klem :)

Ut med det! Det hjelper :) Vi har alle slike dager og det suuger:(

Du kan jo trøste deg med at du fremdeles er gravid. Jeg har rier for fjerde dag på rad. Intense smerter og sorg over at ting plutselig ble snudd opp ned.

Jeg vet at jeg ikke hører hjemme i gruppen lenger. Mener ikke å trekke dere andre ned, men ville bare minne dere på at dere er heldige! :)

Du kan jo trøste deg med at du fremdeles er gravid. Jeg har rier for fjerde dag på rad. Intense smerter og sorg over at ting plutselig ble snudd opp ned.

Jeg vet at jeg ikke hører hjemme i gruppen lenger. Mener ikke å trekke dere andre ned, men ville bare minne dere på at dere er heldige! :)

Uff...håper det går bra med deg...aldri morsomt når det snur sånn...ta vare på deg selv...

Det er tungt og vondt når det ikke går som man håper veldig på.. Jeg har selv vært der med både kjemisk og MA der jeg har hatt rier uten at det har kommet noe baby, bare blod og smerte. Så jeg føler virkelig med deg og er så lei meg for at det gikk galt <3 Jeg håper spiren sitter igjen hos deg å sitter i 9mnd!

Men, jeg mener også at kan skal få klage.. Det er en påkjenning for kroppen og gå gravid og det er forskjell fra kvinne til kvinne hvordan man har det. Jeg fikk ikke lest hva tråden handlet om i utgangspunktet, men fordi om man klager fra tid til annen over plager man har betyr ikke det at vi ikke vet hvor heldige vi er over og gå gravid og få oppleve det og få en baby, det er helt naturlig og klage i ett svangerskap, og da er det ofte godt og få luftet seg litt til noen som kan forstå hvordan man har det.

Beklager vis jeg tråkker noen på tærne, det er ikke min hensikt bare sånn at det er sagt :)
Men ja, vi er utrolig heldige som fortsatt er gravide å selv om jeg personlig er supersliten etter uker med kvalme, skole og lite søvn vet jeg at premien er veldig verdt det til slutt :)

Føler veldig med deg IrisM <3
Men eg og er enig med ho over her som skriv at vi og må få klage av og til. Eg har vert veldig dårleg alle svangetskapa min. Så der har vert tider eg har lurt på om det er vert det. Spes når eg ser kor lite eg har igjen til ungane mine. Men sjølvsagt er eg veldig glad for at eg endelig har blitt gravid, etter å ha prøvd lenge:-) sjølv om eg innimellom forbanner det å vere gravid, håper eg Erta mi klorer seg fast. Slik at eg kan få snuse på nydelig baby i november :-D

Back
Topp