lenemor
Forumet er livet
I dag har jeg virkelig merket hva varmen gjør med meg... i ettermiddag har jeg brutt ut i gråt helt uten grunn, og "anfallene" kom oftere og oftere. G kom hjem fra jobb, og skjønte ingenting når vi gikk og pratet helt normalt, og plutselig strømmet tårene hos meg.. og så trøstet han og tullet litt, og fikk meg til å le, så gikk det to minutter så brøyt jeg sammen igjen.... til slutt gråt jeg uavbrutt.
Tenkte jeg trengte å sove litt, men bestemte meg for en dusj først... Dusjen var redningen - kalder og kaldere vann, blidere og blidere lene.. når jeg kom ut av dusjen og var avkjølt var jeg et nytt menneske.
I morgen skal jeg gå i dusjen og avkjøle meg det sekundet jeg er sliten - eller sutrete - det er tydeligvis varmen som gjør dette med meg.
Tenkte jeg trengte å sove litt, men bestemte meg for en dusj først... Dusjen var redningen - kalder og kaldere vann, blidere og blidere lene.. når jeg kom ut av dusjen og var avkjølt var jeg et nytt menneske.
I morgen skal jeg gå i dusjen og avkjøle meg det sekundet jeg er sliten - eller sutrete - det er tydeligvis varmen som gjør dette med meg.