Sutredag..

lenemor

Forumet er livet
I dag har jeg virkelig merket hva varmen gjør med meg... i ettermiddag har jeg brutt ut i gråt helt uten grunn, og "anfallene" kom oftere og oftere. G kom hjem fra jobb, og skjønte ingenting når vi gikk og pratet helt normalt, og plutselig strømmet tårene hos meg.. og så trøstet han og tullet litt, og fikk meg til å le, så gikk det to minutter så brøyt jeg sammen igjen.... til slutt gråt jeg uavbrutt.

Tenkte jeg trengte å sove litt, men bestemte meg for en dusj først... Dusjen var redningen - kalder og kaldere vann, blidere og blidere lene.. når jeg kom ut av dusjen og var avkjølt var jeg et nytt menneske.

I morgen skal jeg gå i dusjen og avkjøle meg det sekundet jeg er sliten - eller sutrete - det er tydeligvis varmen som gjør dette med meg.

ORIGINAL: Actrine

Å jeg kjenner meg igjen!!!! blir kjempesutrete i varmen! og dusjen er et heerlig middel for å kjøle seg ned! digg...[;)][:)]

Håper G ikke tok seg nær av det... og alt ordnet seg etterpå!  vet av erfaring at de der mennene blir frustrerte når vi ikke kan forklare hva som er galt! [;)][:D]

Han kunne ikke gjøre så mye, men han trodde på meg når jeg sa at det ikke var noe spesielt.. Han lot meg ta den tiden jeg trengte i dusjen, så hadde vi en koselig middag sammen (store fine reker, fersk loff... deilig), og nå har han dratt på fisketur... han håper på å få litt makrell på kroken, og så tror jeg han syntes at jeg kunne få tv'n i kveld, selv om det er fotball vm. Han glimter til innimellom!

Kjenner til det! Jeg har sånne dager jeg bare er lei meg.. Og jeg kan ikke akkurat skylde på varmen.. [8D][:D] Er godt at vi har så snille menn da..!! [:)] 

ORIGINAL: Actrine

Høres ut som du har en kjempeflott mann!!! virker veldig forståelsesfull!!!!

som sagt.. noen ganger så glimter han til. Han er vel ikke verdens mest forståelsesfulle mann til vanlig, men han overrasker stadig.

Koselige mannen din[:)]
Her er det nettopp blitt varmt, og siden vi holder på å pusse opp badet er vi uten dusj for øyeblikket[&:] Er heldigvis ikke så hormonell om dagen, ble bedre da jeg ble sykemeldt, for nå er jeg ikke så sliten. Håper for sambos skyld at det varer[;)]

Ikke alltid like greit for disse mannfolka når hormonene river, men da er det jo godt at de glimter til innimellom slik at vi kan bli enda mer sentimentale når vi tenker på det[:)]

Snille mannen!!

Godt du fant ut at det hjalp å dusje da...ikke noe godt når man plutselig tar helt på vei for ting!!

Passe på å kjøle deg ned da, Lene, må jo ikke være trist og lei!!

klem, M

han kom hjem nå - det blir kokt makrell til lunsj og kokt torsk til middag i morgen [:D] - sånt gråter jeg ikke av!! [;)]

Jeg sutrer med deg!!! [:o]

Akutt sutreanfall er helt rart. Det bare MÅ ut, uten at jeg alltid vet grunnen...

Godt det går over...

Blei jaggu litt sutrete i går jeg og..! Etter jeg og samboer hadde lagt oss.. Jeg blir veldig tenkende av og til, og begynner å kverne på ting som jeg ikke burde.. På ting samboer sa når vi møttes, kun for å være tøff, men som jeg blei litt satt ut av da.. Ting som jeg ikke trengte å vite liksom..
Vi har snakka masse om det etterpå, og jeg veit at han bare skulle tøffe seg, meeeen så er det disse hormonene da vet dere.. [:)] Er ikke lett.. Sambo har en tendens til å snakke først og tenke etterpå han.. [&:][:D] Dårlig kombinasjon i lag med ei gravid dame det.. Hehe..

Back
Topp