Sutrebaby

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Kan det være noen tenner på gang oppe? Her skifta omtrent lilegutt personlighet :S Merka ingenting av tennene som kom nede, men verre med de oppe.

Ser ikke antyning til noe, men kan jo hende ;) de 2 første nede gikk smertefritt her også!

Huff da, da har jeg vel ikke noe å klage på i forhold :p leste litt om utviklingssteg og sånn, kan høres ut som om det kan stemme.

Er nok mest sannsynlig det. Bare å smøre seg med tålmodighet :P går nok over det der :-) har du den appen?

Sånn har mi vært hele tiden. Vært litt bedre de siste par mnd men har sine dager innimellom. Har ingen råd desverre. Alle kommer med "det er sikkert tenner, kanskje hun er trøtt, kanskje hun er tørst osv", men har bare måtte gi opp og tenke at det bare er sånn hun ER. Siden det begynner å bli bedre så tenker jeg det er utviklingsfaser mer enn noe annet og går over når det går over :p Sorry ikke mye trøst fra meg :p

Litt samme greia her :p men de siste to ukene har han blitt veldig flink og selvstendig :D det er håp :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har separasjonsangst nå. Ikke lett! Husker det med storesøster. Heldigvis går det over. Hold ut :) ;)

Samma her, eneste som funker av og til er å legge meg flatt på magen på gulvet sammen med han.. da skjønner han at han ikke får opp og leker videre :p

Jada plutselig sitter vi der med store unger som ikke har tid til å sitte på fanget :p Men ja det er slitsomt til tider!

Plutselig er det nattevakt igjen, når de skal begynne å feste :p haha xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp