N
neledam
Guest
Kan det være noen tenner på gang oppe? Her skifta omtrent lilegutt personlighet :S Merka ingenting av tennene som kom nede, men verre med de oppe.
Ser ikke antyning til noe, men kan jo hende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være noen tenner på gang oppe? Her skifta omtrent lilegutt personlighet :S Merka ingenting av tennene som kom nede, men verre med de oppe.
Huff da, da har jeg vel ikke noe å klage på i forholdleste litt om utviklingssteg og sånn, kan høres ut som om det kan stemme.
Sånn har mi vært hele tiden. Vært litt bedre de siste par mnd men har sine dager innimellom. Har ingen råd desverre. Alle kommer med "det er sikkert tenner, kanskje hun er trøtt, kanskje hun er tørst osv", men har bare måtte gi opp og tenke at det bare er sånn hun ER. Siden det begynner å bli bedre så tenker jeg det er utviklingsfaser mer enn noe annet og går over når det går overSorry ikke mye trøst fra meg
![]()
Er nok mest sannsynlig det. Bare å smøre seg med tålmodighetgår nok over det der
har du den appen?
Jada plutselig sitter vi der med store unger som ikke har tid til å sitte på fangetLitt samme greia hermen de siste to ukene har han blitt veldig flink og selvstendig
det er håp
Sent from my iPhone using BV Forum
Samma her, eneste som funker av og til er å legge meg flatt på magen på gulvet sammen med han.. da skjønner han at han ikke får opp og leker videre![]()
Jada plutselig sitter vi der med store unger som ikke har tid til å sitte på fangetMen ja det er slitsomt til tider!
HVAH! Det skal vel ikke min søte lille unge vell???Plutselig er det nattevakt igjen, når de skal begynne å festehaha xD
Sent from my iPhone using BV Forum
HVAH! Det skal vel ikke min søte lille unge vell???![]()
![]()
Shhhhhh!!Kommer plutselig hjem med en eller annen type![]()
![]()
![]()