sutre sutre :D

Hegemor78

Andre møte med forumet
Bekkenløsning, prolaps og morkaka forran åpningen!! Bare 14 uker igjen, det virker som en aldri så liten evighet :D Leste noe om at når man gikk gravid med en gutt, da hadde man mere mannlige hormoner i kroppen. Kanskje jeg egentlig har manneforkjølelse, det skal vistnokk nesten være dødelig:D

Har heldigvis kanal 5 og TLC på tv, kl 10 er det "fødeavdelingen", kl 12 "hjelp jeg er gravid", og ikke minst "kjolen som sier ja". :D Det hadde jeg ikke trodd at jeg skulle sitte å se på for et halvår siden :D

Så hva må til for å få sove, slik at jeg rekker de viktige avtalene med kanal 5 og TLC i morra. Er tom for den fantastiske tyggegumien Link så vulkanen jeg har i halsen spyr opp sur lava (skal sende blomster til de som produserer link i morra), får ikke til å ligge på ryggen, eller på siden, og hvis jeg ligger på magen protesterer pøbelen i magen.

Så nå står jeg og spiser is, mens jeg ser på Csi og sutrer her på forumet. Nå skulle den pedagogiske jordmoren ha sett meg:D

Håper dere sover riktig godt nå, og at dere husker på å kjøpe nok is til andre netter:D

Ja nå må du virkelig nyte de siste 14 ukene hehe :D Høres ut som om du er godt igang allerede!

14 uker høres veldig lenge ut, men i mitt hode er det 3 lønninger til... Å det er jo snart :D Nyyyyyte det!!

Haha! Morro lesning! :D
men er enig med deg. Synes det er leeeenge til termin. Blir bedre når man må til kontroll oftere, da blir tiden å gå fortere. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I mitt hode så er juni, juli og august det samme som halve desember, så det flyr avsted :p

Bekkenløsning og morkaka forann åpningen her også. Og slik har d vært siden påsketider.. hurra! + At nå er jeg blitt svimmel i tillegg. Får blodtrykksfall rett som d er og kynnere i hytt og pine.. :(
Men nå er formen faktisk bedre. Og jeg klarer å få gjort en hel del uten å få vondt! Jippi! I dag har støvsuga, vaska masse klær og klipt plenen. Men den plenklippinga skal mannen få overta. For nå kjenner jeg det skikkelig i bekkenet.
Jaja.. bare 105 dager igjen! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner følelsen.......... Føler jeg har "alt" dette svangerskapet og tiden går såååååååå sent...... Sliter virkelig med å lære meg at dette bekkenet begrenser hva jeg skal gjøre, så overbelaster til stadighet og går på en smell etterpå..... :p

Bekkenløsning og morkaka forann åpningen her også. Og slik har d vært siden påsketider.. hurra! + At nå er jeg blitt svimmel i tillegg. Får blodtrykksfall rett som d er og kynnere i hytt og pine.. :(
Men nå er formen faktisk bedre. Og jeg klarer å få gjort en hel del uten å få vondt! Jippi! I dag har støvsuga, vaska masse klær og klipt plenen. Men den plenklippinga skal mannen få overta. For nå kjenner jeg det skikkelig i bekkenet.
Jaja.. bare 105 dager igjen! :)

Det må jeg si!! Støvsuga, vaska masse klær og klipt plen!! Det høres ut som et ukesprosjekt her i huset :D Var å tok ukeshandling alene i dag, å da var det nokk for både i dag og i morgen er jeg redd :D
97 dager igjen her, men tror jeg fredeles velger å telle lønninger. Ikke så lenge igjen da :D For meg som er førstgangs så er kynnere en fasinerende opplevelse, opplever ikke de som et problem. Men er det fordi de ikke er så ille da?

Lykke til med blodtrykk og bekken, håper det ikke går utover nattesøvn :)

Kjenner følelsen.......... Føler jeg har "alt" dette svangerskapet og tiden går såååååååå sent...... Sliter virkelig med å lære meg at dette bekkenet begrenser hva jeg skal gjøre, så overbelaster til stadighet og går på en smell etterpå..... :p

Hehe, kjenner til det der! Tror kanskje vi blir litt ekstra tunglærte når vi går gravide :D

I mitt hode så er juni, juli og august det samme som halve desember, så det flyr avsted :p

Åå, nå begynte jeg å glede meg veldig til jul :D I år rekker jeg sikkert å gjøre alle de juletingene jeg ikke rekker til vanlig. Rekker slikt når man har permisjon må man tro. Er redd muligheten for en skikkelig reality kræsj etter september er til stede :D

Åå, nå begynte jeg å glede meg veldig til jul :D I år rekker jeg sikkert å gjøre alle de juletingene jeg ikke rekker til vanlig. Rekker slikt når man har permisjon må man tro. Er redd muligheten for en skikkelig reality kræsj etter september er til stede :D

Haha, jeg begynner å glede meg til jul allerede i juli/august :p

Ja man får jo med en gang flere timer på handa, meeen alt tar jo mye lenger tid med baby. Istedet for å bruke en halvtime for å komme seg ut døra, bruker man plutselig tre, for man skal dusje, holde øye med eller mate baby, så skal man skifte, så plutselig sovern og man tør ikke røre for da kan det bli skriking, så plutselig skal de mates, så troooor du at du kan gå ut, før du kjenner drittstanken fra bleia - igjen!
Hahahah la oss håpe det ordner seg :p Men slik var det for venninna mi, så hun var alltid sent ute det første halvåret :p

Haha....... Jeg gleder meg også veldig til jul! I fjor jobba jeg på julaften og hadde ingen av mine kjære hjemme, i år blir vi hele gjengen. Samboer har fri, junior har mamma-jul og lille i magen har jo kommet til da! Det blir stas!!! MEN... Juleforberedelsene som jeg normalt storgleder meg til, de gleder jeg meg absolutt ikke til i år..... :p Turnusen til samboer er slik at han reiser ut i starten av november og er borte til 19. desember!!!! :p Og det blir den første turen han er vekke etter at lillebror har kommet til verden, så da tror jeg nok at det blir nok å henge fingrene i for meg som blir igjen hjemme med baby og 4-åring og hus og dyr og julesjau............... o_O

Haha....... Jeg gleder meg også veldig til jul! I fjor jobba jeg på julaften og hadde ingen av mine kjære hjemme, i år blir vi hele gjengen. Samboer har fri, junior har mamma-jul og lille i magen har jo kommet til da! Det blir stas!!! MEN... Juleforberedelsene som jeg normalt storgleder meg til, de gleder jeg meg absolutt ikke til i år..... :p Turnusen til samboer er slik at han reiser ut i starten av november og er borte til 19. desember!!!! :p Og det blir den første turen han er vekke etter at lillebror har kommet til verden, så da tror jeg nok at det blir nok å henge fingrene i for meg som blir igjen hjemme med baby og 4-åring og hus og dyr og julesjau............... o_O
Dere får begynne planleggigen av jul tidlig da vet du. Så blir det din beste jul på lenge. Koselig med jul og liten baby. ♡
Gavene kan dere jo ta mens mannen er hjemme. Gjør d litt enkelt. Vaskinga kan du ta å fordele litt. Bakingen kan du kanskje få hjelp til?
Her skal jul begynnes å planlegges tidlig. Blir nok litt enkelt og greitt i år tenker jeg. Håper å få gjort unna litt vask og rydding før babyen kommer. Og har en snill mamma som ofte hjelper til med baking. ;)

Dere får begynne planleggigen av jul tidlig da vet du. Så blir det din beste jul på lenge. Koselig med jul og liten baby. ♡
Gavene kan dere jo ta mens mannen er hjemme. Gjør d litt enkelt. Vaskinga kan du ta å fordele litt. Bakingen kan du kanskje få hjelp til?
Her skal jul begynnes å planlegges tidlig. Blir nok litt enkelt og greitt i år tenker jeg. Håper å få gjort unna litt vask og rydding før babyen kommer. Og har en snill mamma som ofte hjelper til med baking. ;)

Har ingen bakere rundt meg og er bakeglad selv, så DET skal jeg i alle fall gjøre selv. Men ser vel ikke bort fra at min mor kan få komme å hjelpe til med vaskingen.... ;) Gavene er jeg allerede i gang med.... :p Litt tidlig å hente juletreet før han drar, men han kan jo evt finne et og merke slik at det bare er å dra ut å hugge det det første han gjør når han kommer hjem..... Ellers må jeg smiske med svigerfar... Ordner seg nok, men regner med det blir dåp i mellomjula også, så da blir det j olitt ekstra der.....

Jeg har jo alltid fri fra sept-mars, så jeg skjønner ikke åssen jeg skal klare juleforberedelser med baby når jeg knapt klarer dem uten :p
Det skal handles, kjøpes gaver, pakkes inn, bakes, pyntes osv osv osv :p
Merkelign ok gleder jeg meg hvert år!

Jøss, fra sutre sutre til hurra for julen, ikke verst vending :D

I gang med julegavene allerede!?!!!? Imponert :D
Hehe... Ja, jeg har alltid pleid å starte tidlig med julegavene jeg (hater å stresse med sånt, så vanskelig å komme på noe lurt da.... :p )... Og bare sånn i tilfelle jeg får kolikkunge eller noe er det jo greit med alt som er gjort... ;) Gavene til egen unger og samboer kjøper jeg selvfølgelig når det nærmer seg, men gaver til små nevøer og nieser, venners barn osv synes jeg er veldig greit å fordele litt. Kjøpte bla.a. Reima- og Bergansvotter på salg til alle nevøene mine her... Kjedelig gave forsåvidt, men synes det er greit med litt praktiske gaver av og til også... setter i alle fall veldig pris på at 4-åringen min ikke bare får leker..... ;)

Back
Topp