suspekt eller ikke? hva tror dere

For en utrolig tankegang du har :)

Sikkert mye gangbanging..

Er da maaaaaaange bedrifter som tar en kosetur på en hytte for å ha "seminar" for å styrke sammholdet i gruppa.. De annsatte syns det er morsomt og stemningen på jobb blir bedre. :) 3 soverom på hytte er da ganske så vanlig, selv om det er 3 rom så kan det omså være 11 liggeplasser..

Synes det hørtes helt normalt ut jeg. Det er vanlig at forskjellige avdelinger i både store og små firma drar på hytteturer el. for teambuilding etc.

Forresten kjempeflott at de inviterer henne med før hun har begynt, sånn at hun får møtt kollegaer og bli litt kjent før hun har sin første dag på jobb!

haha..
syns det høres kjempe koselig ut jeg... [:)]
er nok ikke noe tull tror jeg..
[:D]

Regner med at et stort firma med over 1000 ansatte ikke tar seg et gangbang-seminar på hytta... så jeg ville ikke vært nervøs for det. [:D]

ORIGINAL: rodstilk

Så du tror at da har de planlagt en heftig gangbganghelg, uten å informere henne? [8D]

Det går nok veldig fint! [:D]

Selv om det er et stort konsern er de sikkert delt opp i mindre avdelinger.
Jeg jobber i et større konsern og vi har stadig slike samlinger på hytter etc hvor det bare er oss i området!

Syns ikke det virka rart!

Jeg hadde dratt.
Hadde det vært baktanker, så er det i det minste bedre å finne det ut nå enn senere[8D]

Back
Topp