suspekt eller ikke? hva tror dere

oppriktig type

Andre møte med forumet
En god venninne av meg har fått jobb i et stort konsernmed over 1000 ansatte.. hun begynner ikke før om etpar mnd. men har allerede blitt bedt på med et kickoff seminar om en ukes tid... seminaret er langt avsted.. og skulle inkludere selgere i firmaet.. noe som viser seg å være. henne, sjefen som også har intervjuet henne i forbindelse med jobben og 4 stk til..totalt 3 menn og 3 damer...hun ble og informert om at det ble på en hytte med tre soverom, badstu og langt ute i skogen.. jeg syntes hele opplegget virket litt merkelig i en bedrift med så mange ansatte... men det er kanskje bare jeg som synes det... vet ikke om jeg som jente hadde blitt med liksom uten å kjenne de menneskene godt......  bare lurte på andres mening.. jeg har bedt henne tenke seg om ihvertfall...

hørtes litt rart ut ja[:-]

Jeg er født skeptisk, så jeg hadde nok tenkt som deg[8D]

Hm ja nei, det hørtes jo litt rart ut da??
Hvorfor må de langt uti skogen på en hytte, med tre av hvert kjønn og kun tre soverom??
Skal sikkert være sex-party!! 

Så du tror at da har de planlagt en heftig gangbganghelg, uten å informere henne? [8D]

Det går nok veldig fint! [:D]

Enig med deg, hørtes litt merkelig ut.

tror ingenting.. syns bare det hørtes litt suspekt ut på en måte...

ORIGINAL: rodstilk

Så du tror at da har de planlagt en heftig gangbganghelg, uten å informere henne? [8D]

Det går nok veldig fint! [:D]

JEG hadde ikke dratt på jobbtur hvis ikke jeg hadde en egen seng.
Er ikke veldig interesert i å dele seng med noen jeg ikke kjenner[8|]

Det som "skurret" mest der er jo hytte med tre soverom og 8 personer, når det liksom er snakk om et "seminar"..[8D]

ORIGINAL: Pluggensen

Det som "skurret" mest der er jo hytte med tre soverom og 8 personer, når det liksom er snakk om et "seminar"..[8D]

Var det ikke sex?[8D]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Var det ikke sex?[8D]

Det er jo DET s`en i seminar STÅR for [;)]

nei det var rart.. 3 soverom og 6 personer?? hmmm

ORIGINAL: Froskegele

Var det ikke sex?[8D]

Hihi![8D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

JEG hadde ikke dratt på jobbtur hvis ikke jeg hadde en egen seng.
Er ikke veldig interesert i å dele seng med noen jeg ikke kjenner[8|]

Egen seng?? Det stod vel ikke noe om at det ikke var egne senger til alle? Vanskelig å finne hytter med 6 soverom da, så at to stykker må dele rom er vel kanskje ikke så uvanlig. Og sannsynligvis er det køyesenger el. lignende, så jeg ser ikke noe problem i dette.

ORIGINAL: Froskegele

Var det ikke sex?[8D]

haha[:D]

Samma det, men altså, har dere vært på seminar med FEM andre før?[8D]
Er nok helt usskyldig, men hvis man skal henge seg opp i noe liksom..[:D]

Samboeren min jobber i en stor bedrift, der dro avdelingen hans på jobbtur til en hytte midt i skogen.
Avdelingsmøte-greier.

De grilla, spilte spill, drakk øl og ble bedre kjent med hverandre.

Det var ikke nok soverom til alle, tror de var 10 stk.
Dealen var køysenger, jenterom og gutterom.

Ikke spesielt muffins og dårlig med swingers-saker eller slikt [8D][:-]

Back
Topp