Sushi?

Ja. Sushi er helt trygt. Men hold deg unna rå tunfisk og rå ferskvannsfisk. [emoji5] [emoji173]️[emoji496]

Jordmor sa at sushi er helt trygt, men pass på at du kjøper fra en restaurant du stoler på, slik at du vet at råvarene er ferske.

Ville nok heller kjøpt fra en sushiresturant en fra dagligvare. Der er sushien laget dagen før, så den er aldri så fersk som den burde være. Men det gjelder uansett, ikke spesielt for gravide

Ville nok heller kjøpt fra en sushiresturant en fra dagligvare. Der er sushien laget dagen før, så den er aldri så fersk som den burde være. Men det gjelder uansett, ikke spesielt for gravide

Denne sushien et laget i dag tidlig, jeg jobber i en av butikkene som selger disse. [emoji5]

Da ville jeg bare kjøpt på begynnelsen av dagen. Burde ikke ha ligget lenger en noen timer. Sushi bør være ferskeste mulig

Ja, planen er å spise de nå til lunsj [emoji12] ville bare vite om f.eks maki med laks er trygt

Det er tunfisk, hval og hvit fisk over en hvis størrelse som ikke skal spises, resten er trygt [emoji6]

Jaa, sushi er innafor ❤️ Alle restauranter har også krav å forholde seg til angående frysing og temperaturer. Men lurt å kjøpe hos kjente steder, og ikke i utlandet :) Jeg lever lenge på sushibuffet på Sabrura for tida :p

Jaa, sushi er innafor ❤️ Alle restauranter har også krav å forholde seg til angående frysing og temperaturer. Men lurt å kjøpe hos kjente steder, og ikke i utlandet :) Jeg lever lenge på sushibuffet på Sabrura for tida :p

Samme her! Tempura futomaki :Heartred Herregud jeg overspiser meg på de, har til dags dato ikke spist bedre sushibit enn akkurat den på Sabrura.

Back
Topp