Er det trygt å spise sushi med laks når man er gravid? F.eks disse makiene med laks? [emoji5]
Vis vedlegget 252215Vis vedlegget 252216
Vis vedlegget 252215Vis vedlegget 252216
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Sushi er helt trygt. Men hold deg unna rå tunfisk og rå ferskvannsfisk. [emoji5] [emoji173]️[emoji496]
Å nam tror jeg må innom rema i dag, ikke sett det før [emoji7]
Ville nok heller kjøpt fra en sushiresturant en fra dagligvare. Der er sushien laget dagen før, så den er aldri så fersk som den burde være. Men det gjelder uansett, ikke spesielt for gravide
Da ville jeg bare kjøpt på begynnelsen av dagen. Burde ikke ha ligget lenger en noen timer. Sushi bør være ferskeste muligDenne sushien et laget i dag tidlig, jeg jobber i en av butikkene som selger disse. [emoji5]
Da ville jeg bare kjøpt på begynnelsen av dagen. Burde ikke ha ligget lenger en noen timer. Sushi bør være ferskeste mulig
Jaa, sushi er innaforAlle restauranter har også krav å forholde seg til angående frysing og temperaturer. Men lurt å kjøpe hos kjente steder, og ikke i utlandet
Jeg lever lenge på sushibuffet på Sabrura for tida
![]()
Herregud jeg overspiser meg på de, har til dags dato ikke spist bedre sushibit enn akkurat den på Sabrura.