Njet, tunfisk på boks er ok, men ikke "vanlig" tunfisk.jeg trodde tunfisken var ok så lenge den ikke var norsk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njet, tunfisk på boks er ok, men ikke "vanlig" tunfisk.jeg trodde tunfisken var ok så lenge den ikke var norsk?
Er farlig med sånne tråder som inneholder matFikk skikkelig lyst på sushi nå :/ (har nettopp spist middag. Er stappmett!)

Det er det saltet jeg føler jeg mangler når jeg vil ha noe men ikke vet hvaJeg krøp til korset i går og måtte kjøpe sushi - men herregud så godt! Hadde ikke med lommebok og var på et arbeidssted et stykke unna hjemmet, men fikk handlet meg noe på butikket. Og den salte soyasausen - det gjorde underverker altså!

Det er det saltet jeg føler jeg mangler når jeg vil ha noe men ikke vet hva
Soyasaus![]()
TAKE heter de. De er i galleriet![]()
Huff, det var ikke bra. Har spist der siden de åpnet og aldri opplevd noe sånt, men takk for advarselen. Man må jo være ekstra forsiktig nåJeg elsker sushi og har spist på TAKE på galleriet mange ganger. Dessverre fikk jeg matforgiftning sist gang jeg var der. De var svært lei seg og har forhåpentligvis ikke opplevd det i ettertid (dette er mange måneder siden). Men jeg tør rett og slett ikke spise der igjen og hvertfall ikke nå når jeg er gravid. Ville bare gi en heads up ;-)