Sushi!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Blander dere wasabien i soysausen? Og hvilke fisk liker dere best?

Nei, spiser wasabi alene (møvvler :p )
Alt spises separat her i huset.

Liker best laks altså. Har smakt tungisk og den gulhvite også. Favoritten er Vegetar maki med enten avokado eller purre da jeg har vært gravid :)

Både wasabi og ingefær ryker oppi soyasausen min! :) Syns smørfisk er veeeldig godt, ellers holder jeg meg til scampi og laks..

Blander wasabi i ja :)

Synes alt er kjempe godt :)
Tror kanskje de med crabstick er de jeg liker minst!

Wasabi må oppi. Alt er nam! Favoritt er laks, kamskjell og de som er frityrstekt...

Har ikke smakt wasabi enda, for jeg er ikke så glad i sterk mat :P
Liker laks best, hadde bare smakt svigermors hjemmelagde sushi fram til onsdag, da spiste vi sushi buffet og fikk prøvd de med fritert fisk som var himmelsk god :)

Blander i wasabi ja. Liker laks, scampi (gjerne fritert), tunfisk, smørfisk etc. Eneste jeg ikke har likt til nå er soft shell-krabbe, det var kjempeekkelt :P

Nei, jeg dropper wasabi.

Jeg liker best vrengt maki med laks, kremost og brendte mandler :rolleyes:

2-åringen liker sashimi med laks best :eek: Hun etterspør "susi" til stadighet :D ...og vil helst drikke soyasaus bar :eek: (hun får ikke lov til det da :P )

Blander ikke wasabi og soya, spiser verken wasabi eller ingefær
Liker best maki med tunfisk, ål, kveite eller fritert scampi. Namn

Nei tar ingefær og evt wasabi på selve fisken :-)
Liker best scampi, laks og krabbe :-) tunfisk og smørfisk er også digg :-)

Laks, tunfisk, smørfisk og kveite! Nam nam nam!

Blander wasabi og soyasaus, spiser ikke ingefæren og liker best laks og scampi:-)
Og risen skal helst være på utsiden.
Åå, nå ble jeg sulten:p

Jeg lar wasabien ligge i sausen, men blander den ikke ut. Det blir for sterkt for meg.
Liker alt. :)

Blander, ja. Nam nam! :) Liker best laks, scampi, tempura og tunfisk. Nå som jeg er gravid går det i tempura og vegetar. :)

Takk for påminnelsen! Hadde dette i kjøleskapet fra i går kveld :)
ImageUploadedByBV Forum1415617399.330275.jpg

Back
Topp